Gå til innhold

Jeg er på nippet til å være utro!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som jeg har det bra med, vi skal flytte sammen med hverandre etterhvert, og jeg ønsker et liv med han...

 

Så ringer en eks meg, en jeg har helt sinnsyk sex med. Jeg har alltid hatt lyst på bare en helg til med han... Jeg kunne ha gjort hva som helst for det.

 

Sexlivet mellom meg og kjæresten min er greit nok, selv om jeg alltid er den som higer etter mer.

 

Jeg er så fristet, selv om jeg vet at dette ikke er lurt. Tenker at det er det et elendig menneske ville gjort, at det er helt ekstremt dårlig gjort ovenfor sønnen min (som har fått en fantastisk stefar) og ikke minst mot kjæresten min... Samtidig leker jeg med tanken om at det bare ville vært den ene gangen for å stille det behovet før jeg slo meg til ro med kjæresten.

 

Til slutt blir jeg livredd for at dette ikke er noe å satse på, nettopp på grunn av disse tankene... Er så redd for at det ikke er liv laga, og at det vil ende uansett, på grunn av dette med sexen. Men de tankene ville nok dukket opp uansett hvem jeg hadde vært sammen med.

 

Jeg tror ikke jeg klarer å gjennomføre det, men herregud så lyst jeg har!

Ja, jeg vet jeg er et dårlig menneske som overhodet tenker tanken, men jeg er bare et menneske...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tror at bare 1 natt til er det som skal til for å glemme han, så go for it...

 

jeg hadde et møte (ikke sex, bare et lett kyss) med en mann jeg har hatt følelser for i 13 år før jeg giftet meg med mannen min. Det var grusomt gjort mot han som satt hjemme, men jeg visste at det var dette som skulle til for å glemme, få han ut av tankene.... og det funket! Etter det klarte jeg å slå meg til ro med at det jeg følte for han aldri ville funket i det hele tatt, og jeg klarte å gå videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror virkelig det ville fått meg til å glemme han! Dette er noe jeg har higet etter i et par år nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg ville heller slitt med tanker om at jeg hadde veldig lyst på en helg med eksen min, enn å gå med dårlig samvittighet for å ha knulla han mens jeg hadde en kjempegod kjærest. Jeg tviler på at det er verdt det. Du setter ganske mye på spill ved å gjennomføre det. Kan ikke du og kjæresten din helelr prøve å forbedre sexen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kan du gjere kva du vil. Men tenk om det er det siste som ødlegger for deg. Noen som slarver og har sett deg.

 

Var det vert det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gått for det. bedre å angre på det du har gjort enn det du aldri fikk gjort:) Lykke til uannsett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det. Vær så snill. Sjansen er så uendelig stor for at du kommer til å hige etter "bare en gang til ..." hvis du gir etter en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt!

Hva hadde du sagt om samboeren din hadde gjort det "bare en gang" med en ex eller en annen dame? Kjenn på den du...

Og det vil alltid være mennesker, ofte exer som du har bedre sex med..men er du villig til å kanskje ødelegge ALT bare for en natt med god sex???!

Og har du det 1 natt vil du garantert ha det igjen.

Hold deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig fordi den ikke er lik din? Eller?

 

Man lever bare en gang. Ta for seg av det livet har å by på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge det er den veien er det ok, men stakkars den mann som så mye som prater med en kvinnelig kollega eller enda værre, knuller ei dame for ei natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det funket for meg. Oppdaget at han ikke var så bra likevell og at jeg virkelig var glad vi ikke hadde noe forhold lenger. Du risikierer jo å bli yttligere forvirret da og utroskap er FEIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert over folks holdninger og dobbeltmoral her inne!

Når en av "oss" (kvinner) forteller om at samboer/kjæreste/ektemann har vært utro, så blir det DÈT pysjpopbalubaet om hvorfor i helvete vedkommende ennå er sammen med den ufordragelige drittsekken osv osv osv.

 

Dere er faen ikke hakket bedre enn guttene som er utro!

 

Og du, HI!

At sexen kun er "grei nok", har du ingen andre enn deg selv å skylde på for... Ser for meg at du faker også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at "en siste gang" ikke hjelper. Du vet, mye vil ha mer. Så jeg kan vedde på at du kommer til å ønske mer fra eksen når du først har gjort det en gang.

 

Jeg vil absolutt ikke gi deg tommelen opp her. Utroskap er noe av det styggeste du kan gjøre mot en partner. Har du disse følelsene/behovene/driftene (what ever) ovenfor en annen person, da er det noe som skurrer i forholdet ditt. Da må du finne ut om dette virkelig er det rette for deg. Ønsker du å ha sex med en annen, og gjennomfører det, vær ihvertfall kvinne nok til å gå ut av forholdet FØR du legger deg ned med en annen mann. Vær så snill! Ha litt stolthet og ikke synk så dypt. Jeg tviler på at det er greit for deg om kjæresten din bare skulle hatt en siste natt med ei han hadde sinnssyk sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23:41, mitt inntrykk er stikk motsatt. Her inne er det som regel dama sin skyld hvis mannen er utro (hun "ga" ham ikke nok sex, var ikke spennende nok i senga, godtok ikke trekant med en annen jente engang!), mens en dame som er utro er bare en skitten, umoralsk hore.

 

I følge mentaliteten er inne er det jo helt ok å være utro om man ikke stiller opp nok i senga, og ettersom His samboer ikke innfrir hennes seksuelle behov så skulle man tro hennes utroskap blir heiet frem her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HI's(og alle andres) ansvar å si HVA slags behov man har innen sex. Gjør man ikke det, så får man leve med/uten. Så enkelt er det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis Hi forteller om sine seksuelle behov, og mannen likevel ikke er villig til å "innfri" disse, er det da greit at hun er utro?

Og er det alltid en manns eller en kvinnes ansvar å innfri alle behovene og ønskene til partneren sin, hvis ikke er det fritt frem for utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, jeg faker ikke... Jeg har definitivt fortalt om mine ønsker og behov, men de blir ikke innfridd. Jeg mener ikke at det er god nok grunn til å være utro, men det er mer en bekymring jeg har mtp v¨rt forhold.

Jeg er et veldig seksuelt menneske. Jeg trenger mye før jeg føler meg tilfredsstilt og kan sikkert på mange måter være kravstor, men igjen har jeg vært med menn som fint har kunnet gjøre dette for meg, da det ikke egentlig er så vanskelig. Problemet ligger nok i mannens sekslyst, og den manglende seksuelle "driven" andre har. Han er på ingen måte udugelig, men det bare mangler litt ekstra futt...

 

Ang denne andre mannen, han bor langt unna og det er mye som skal til for å få det gjennomført. Han har på mange måter vært en "obsession" de siste årene. Det man ikke kan få vil man ha, osv... Jeg tviler på ingen måte at det ville vært helt sykt fantastisk der og da, men jeg ville nok angret som en hund etterpå... Og tror kanskje det ville gått ut over forholdet mitt. At sammenligningsgrunnlaget blir større da...

 

Om han hadde vært utro en gang. Jeg hadde tilgitt ham, men jeg ville vært veldig sjalu etterpå... Det man ikke vet har man ikke vondt av.

 

Men fortell meg dette, er det meningen man skal slå seg til ro med noen som man har det "helt ok med" i sengen?

Det vil jo alltid være noen som har vært bedre i sengen enn andre, men jeg vil jo gjerne ha fantastisk sex resten av livet...

Men igjen, min erfaring er at de som er fantastiske vet det veldig godt selv og kan ikke gi deg det du vil ha. (kjærlighet) eller så er de drittsekker... Jeg vil nok være singel for resten av livet om jeg både vil ha i pose i sekk, der posen er en fantastisk mann, og sekken er en fantastisk elsker.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er enkel;

Synes du det er greit hvis kjæresten din har sex med en eks han hadde sinnsyk sex med ? Hvis svaret er nei så dropp det.

"Man skal gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg"

passer fint her..

 

Hvis deritmot svaret er ja bør dere vurdere forholdet og følelsene dere har for hverandre, eller du har for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...