Gå til innhold

Har lyst på en baby, men..

Anbefalte innlegg

lillebror som nå er 4 år, tar knekken på meg.

han¨ødelegger for at jeg "tørr" å få et barn til.

vet ikke hva jeg vil med innlegget, bare få ut frustrasjonen mens jeg hører han hyler fra soveromet sitt.

-bare fordi det er feil sengesett på senga.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143119828-har-lyst-p%C3%A5-en-baby-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn er ufattelig forskjellige. Noen barn er kravstore, andre merkes knapt :) dessuten er vel lillebror på 4 litt i trassalderen, det går over. Og kanskje det hjelper å få en liten en? Mange barn blir langt roligere når det kommer en liten en og de kan "hjelpe til" i ny og ne. Dessuten kan man spille "nå må du være stille, for nå skal lillebror sove. Det klarer du, du som er så stor"-kortet :P

Høres ut som min treåring for noen mndr siden;)

Jeg satt å grein hver eneste kveld fordi jeg var sliten å følte meg totalt mislykket som mamma!

Det var hyling fire timer etter sengetid, søvn i to timer før det var på an igjen. Når han da sovnet så sov han til 4.30-5 tiden å begynte på nytt med hylingen. Sur å vanskelig hele dagen også.

Holdt vel på ca 1,5 mnd å plutselig snudde det!! Nå synger vi nattasang og sier god natt å da sover han til 7 om morgen dagen etter (som før han ble trass) å i tillegg så er han så blid og omgjengelig om dagtid!

Har funnet ut at det nok helt sikkert bare var en liten trass periode som kanskje din også har:)

hm.. denne trassen har vart ei god stund ja, flere mnd. Han er en snill gutt,veldig. ikke utagerende med biting etc.

han skal bare bestemme over mamman sin, og denne mamman er dessverre mye alene. prøver å ikke gi etter, men det skjer vel likevel :(

storesøster på 5 er klar for en baby i hus, hun maser. hehe.

trur jeg vil vente til de begge går på skolen.

HI

takk, bare godt å få ut tanker ned på tastaturet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...