Gå til innhold

Tør jeg dukke opp med kroppsmaling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ha kostymeparty på jobben og jeg slet lenge med antrekk, men så har jeg en venninne som er helt rå på bodypaint.

 

er det litt drøyt å stille opp med dette? Jeg skal ha truse på da, men det er det hele. Slik hun maler det ser man helt påkledd ut.

Tør jeg? Og hva hadde du tenkt om en av dine kollegaer møtte opp slik?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kall meg prippen, men jeg hadde blitt brydd. Og jeg hadde gjort alt jeg kunne for å slippe å sitte ved siden av deg, hadde ikke orket å spise i hvert fall. Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde syntes det var litt ukomfertabelt å sitte ved siden av en som er ikledd maling. Men det kommer jo selfølgelig helt an på hvilken tone du har til/med kollegaene dine da... Jeg hadde ikke turt, hvertfall. man ser jo brystvortene uansett... Har du noen linker til arbeidet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da hadde jeg dauet..

 

Kan ikke se for meg at noen av mine kollegaer hadde funnet på å dukke opp i nettoen. Ja, for det er jo egentlig det man gjør :)

 

Jeg hadde aldri turt, men så jobber meg hovedsaklig med menn også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du fort bli oppfattet som "kvalmsekk som vil vise fram kroppen sin for enhver pris, og tar den første unnskyldningen hun får, til akkurat det".

Jeg hadde i alle fall tenkt mitt - og tro det eller ei, jeg er temmelig fordomsfri.

Hadde mistet litt respekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg nok ikke likt. Men det må da vært mulig å kombinere kroppsmaling og noen små lette plagg, feks en topp og et skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, av hensyn til kollegaene dine synes jeg du skal la være...

 

Eventuelt kan du jo i hvert fall ha på deg en hipster, bh og singlet over, og så la henne male oppå det igjen... Eller kun bikini hvis du er veldig vågal...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i hun som skrev dette:

 

"Da kan du fort bli oppfattet som "kvalmsekk som vil vise fram kroppen sin for enhver pris, og tar den første unnskyldningen hun får, til akkurat det".

Jeg hadde i alle fall tenkt mitt - og tro det eller ei, jeg er temmelig fordomsfri.

Hadde mistet litt respekten."

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...