Gå til innhold

Gutten min falt i bhg i dag og slo nesen/munnen, hadde blødd masse og svelgt mye blod.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skiftet en bæsjebleie før han skulle legge seg og avføringen var helt svart! Kan det være fordi han har svelgt så mye blod??

Sikkert et meget teit spm, men var bare litt rart at det var svart..skummelt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at dette kan virke som et negativt innlegg om bhg. Med tanke på at noen sikkert bare gidd lese overskriften..

Men det er det altså ikke!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det men ville fulgt med. Tatt kontakt med lege om det fortsatte. Sikker på han ikke har slått seg andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa han hadde landet på nesen og så hadde han blødd mye.

Han sier selv han hadde hoppet oppå på bordet(?!?) Ikke vet jeg. Han er 2,4 mnd så man skal vel ikke tro på alt.. ;) Får se an neste bæsjebleie, synes det var litt ekkelt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,regner med du mener 2,4 ÅR:) Hvis ikke er han veldig tili ute hehe:)

 

Tror nesten jeg ville ringt legevakten og hørt med de. Svart avføring kan være tegn på f.eks indre skader. Tvilsomt han har fått det av det fallet, men tror jeg ville forhørt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vi opplevd her også. Avføringen var bare svart en dag eller to før den igjen ble normal. Når man svelger blod så blir avføringen svart. Klart du skal reagere hvis det vedvarer, men tror du kan ta det helt med ro her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart avføring kommer som regel av å ha svelget/spist blod, eller magesår.......

 

Det er når det er rødt blod i avføringen at en bør reagere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han har svelget blod er det naturlig å tro at dette er årsaken til svart avføring, men også div matvarer kan farge bæsjen, som f.eks blåbær!! Følg med, ta en tlf til legevakta om det fortsetter i morgen! (som nevnt over kan det være indre blødninger osv , men det er det nok mest sannsynligvis ikke om han falt på ansiktet!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart avføring kommer som regel av å ha svelget/spist blod, eller magesår.......

 

Det er når det er rødt blod i avføringen at en bør reagere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Selvfølgelig 2,4 ÅR!! ;)

 

Uff, det hørtes jo ikke noe bra ut! Andre tegn jeg må se etter? Hva om han har en indre blødning nå?? Hva kan skje med han da?? Uff,nå ble jeg litt hysterisk her...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet babyen min da jeg hadde store sår på brystene. Hun bæsjet helt svart. Snakket med legevakten og de bekreftet at det måtte være blodet hun hadde fått i seg gjennom melken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet babyen min da jeg hadde store sår på brystene. Hun bæsjet helt svart. Snakket med legevakten og de bekreftet at det måtte være blodet hun hadde fått i seg gjennom melken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...