Gå til innhold

Positiv EL på fjerde dag og svakt positiv G-test????? (samme som på bli gravid)

Trollmora86 - to fine gutter

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har hatt positive eggløsningstester tre dager på rad, og skulle ta en ny eggløsningstest isted. For morro skyld tok jeg en graviditetstest i samme slengen siden noen her sa i en annen tråd at hun var gravid når hun hadde fått positive eggløsningstester i flere dager. Eggløsningstesten var kjempesterk, men det dukket jammen opp en svak strek på graviditetstesten også!!!! Dette kan jo ikke stemme?? Jeg har jo testet etter eggløsning siden en uke etter mensen, og den har ikke gitt noe utslag før nå!!!! Sist mens begynte 8. mars, og jeg pleier å ha sykluser på rundt 35 dager, men forrige mnd var syklusen på 45 dager. Jeg hadde mange graviditetssymptomer sist mnd, men alle testene var negative. Men mensen var lenger og sterkere enn vanlig. Nå vet jeg faktisk ikke helt når eggløsningen har skjedd, og jeg kan ikke helt tro at graviditetstesten hadde noe utslag på kveldsurinen. Jeg tok jo en graviditetstest for noen dager siden og den var negativ. Jeg skal ihvertfall ta en ny test i morgen tidlig ja. Men denne testen er positiv ikke sant? Det er den nederste testen som er graviditetstesten, og den øverste er EL-testen. Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig!!! ;)

http://i277.photobucket.com/albums/kk45/theri86/226389af.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditetstesten slår ikke ut om det ikke finnes HCG i urinen din! :) Så gratulerer, du er nok gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den streken på G-testen var ikke svak, og ja, EL-tester slår ut ved en graviditet.

Gratulerer du har bolle i ovnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...