Gå til innhold

Hva er det med Maren i PH som gjør henne så pen i guttas øyne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg syns ikke hun er spesiellt pen. helt gjennomsnitlig egentlig. Da syns jeg Madelen eller Jeanette er mye flottere å se på utseendemessig.

 

Men alle gutta synes hun er driitpen. Hmm... smaken er som baken hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaken er forsjellig ja..for Maren er helt klart penere enn Maddeleine..hun ser jo ut som en liten bolle:P

Jeanette er den peneste av alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lidd meg igjennom flere av episodene (en av få ting jeg får gjort sammen med min tenåringssønn :P )

Der har jeg merket meg det samme: flere av guttene trekker frem Maren som den fineste/peneste jenta og jeg kan ikke forstå det.

Personligheten hennes er ikke mye til hjelp heller, for å si det sånn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns maren er pen, men det er noe med munnen/tennene som irriterer meg så mye at jeg syns hun blir mindre pen hehe. Men jeg syns også at Madelen eller Jeanette er mye penere. Heidi er også pen, men hun er faktisk mye penere UTEN sminke. Ganske rart egentlig siden hun er make up artist eller noe sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med tennene til Maren, eller munnen rett og slett .Akkurat som den dras nedover når hun prater.

 

Syns også munnen til Jeanette er rar. Overleppa er noe helt rart med. bruker hun snus?

 

Sukk. Jammen bra min munn er perfekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren er HOT, hun er sexy!! De andre jentene er bare vanlig pene..

 

Munnen hennes gjør jo henne bare mer sexy!!

 

Det hjelper jo sikkert litt på at gutta liker henne når hun er så kåt og prater så mye om sex som hun gjør da..; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo er dere blinde og døve eller??

 

Jo klart, Maren er veldig pen, og mye penere enn hun bollejenta.

 

MEN: Hva snakker Maren om hele tiden? Hva handler halve dagen hennes om? Sex, sex, sex....rart mennene er mest interessert i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...