Lirest Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Sønnen min på 6 uker bruker utrolig lang tid på å spise og i løpet av den tiden blir jo melka kald. Bruker Hipp mme og han spiser veldig uregelmessig. Har lagt flaska i vannbad i pausene men vet jo at dette ikke er bra. Tips mottas med stort takk!
zombie2be Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Hvorfor er ikke vannbad ok?? trodde grensa var 2 timer etter tillaging for mme,da må den kastes. for den rekker vel ikke å bli helt kald? ellers hadde jeg brukt små flasker å fordelt melka på 2eller 3.. hvilken størrelse bruker du på smokken forresten,nr 1/2?
Lirest Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Etter alt jeg har lest her så har jeg skjønt at vannbad ikke er noe bra jeg da, men det kan jo hende jeg tar helt feil. Synes melka blir fort kald og synes den lukter så innmari vondt etter kort tid, men hvis grensa er 2 timer så skal det jo være greit. Bruker smokk nr 2 for når jeg brukte nr 1 så brukte han enda lengre tid....... Kan jo prøve å fordele melka på 2 eller 3 ja.
zombie2be Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 prøv smokk nr3,bytta veeldig fort fra 2-3 selv med gutten.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Vannbad funker bra det, så lenge du kaster melka etter maks 1 time. Det er bare bra at melka holder en jevn varm temp., fremfor å bli kald og så varmes opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå