Gå til innhold

Dytt.no, skritteller i barnehage...

Anbefalte innlegg

Vi i barnehagen er nå utstyrt med skritteller og skal "gå" de neste 2 mnd...

Nå har jeg hatt den på hele dagen, og jeg har gått 9500 skritt..dvs så er jeg jo ikke langt fra "de anbefalte 10000 skritt!!" Og det uten å ha gått noe mer enn det jeg gjør til vanlig!! ???

Vi starter ikke før mandag, men tester den ut nå.

Noen erfaringer med å feste telleren i bh`n, trusekanten eller bak i linningen?? Den legger seg feil om jeg har den på siden, faller inn i "valkene."..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143119640-dyttno-skritteller-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg jobbet som kokk på et veldig lite kjøkken en gang, det var utrolig irriterende for jeg fikk så lite valuta for skritta mine, man må gå 6 skritt for at den skal telle, og jeg hadde nøyaktig fem skritt mellom de to stedene jeg beveget meg aller mest. Nedtur.

Hvis man går endel er det ikke vanskelig å komme opp i 10000 skritt. Dersom man virkelig vil ha uttelling burde man legge lista høyere, eller ihvertfall ta 20000 et par dager i uka.

HI

Den må ikke være på hoften, det sto i info brosjyren...

Den skulle være 1o cm til siden for navlen, ..og om magen var i veien, kunne man feste den i trusekant eller på Bh.

Å ha den på sokken må jo være upraktisk?? I bhg`n er vi jo ute og inne, og med støvler/yttertøy/bukser på??

Har jo vært så fokusert på de skrittene vi bør gå..HVER DAG.

Så jeg trodde egentelig en måtte "yte ganske mye ekstra".. Ser det at om en skal få mer uttelling, så må man jo gå mer... Det er jo logisk..

Dytt.no er jo en "konkurranse" om å komme først frem, til et fastsett "mål!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...