Gå til innhold

AAP er deilige penger å motta!

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt det så bra i livet som etter jeg fikk AAP, ikke mer stress og mas hver dag, ikke måtte presse meg gjennom alle arbeidsdager eller leve på stramt tidsskjema og bruke all fritid til å hente meg inn igjen. AAP har gitt meg mulighet til å leve!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143119610-aap-er-deilige-penger-%C3%A5-motta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jobb med vanlig lønn hadde vært å foretrekke!!

Ikke mange pengene å skulle såkalt leve for! :)

Men de kommende måneder med foreldrepenger, derimot, skal kunne gi noen måneders pusterom før lommeboken atter må snøres inn...

Annonse

Jeg syns dette var et kvalmt og nedlatende innlegg .

Sånne som deg gjør at det blir fordommer mot oss som går på AAP

Jeg går også på AAP og har gått på det i 6 år , jeg skulle mye heller ha jobbet , tjent egne penger (mer penger) og hatt et sosialt nettverk enn å gå hjemme og kjede meg ,lite sosial omgang og lite nye inpulser ..

Jeg har også gått på AAP så lenge det har vært innført, før den tid midlertidig uføre...fikk dette og engangstønad mens jeg var gravid (begge gangene), hadde og har det veldig fint med de pengene...MEN de tar slutt en gang, og JA jeg ville heller vært frisk! Og det er jeg snart...:)

Jeg synes det er motsatt jeg . Jeg må snart over på AAP da sykemeldingsperioden går ut. Og plutselig trekker man 66% av min samlete inntekt 3 siste årene.Jeg får mindre utbetalt en ved sykemelding, og dårlige utsikter for å komme meg tilbake har jeg også... Hvordan noen kan rope hurra for dette er mer jeg fatter.? Det burde jo være det å være frisk, og kunna tjene en brukbar lønn som er det man roper hurra for??

Annonse

Hadde kanskje ropt hurra, hadde man i det minste fått beholde en brukbar inntekt, og ikke blitt straffet fordi man ikke lenger kan fungere på jobb. Å trekke 66% av inntekten er råttent. Jeg hadde vært overlykkelig hadde sjefen min kunnat tilrettelegge for meg på jobb slik at jeg heller klart min stilling ,og tjent en normal lønn. Hilsen anonym 23.56.

Jeg har akkurat kjempet meg gjennom en laang rehabilitering for å klare å jobbe litt. Sånne som deg gjør at sånne som meg som faktisk trenger det, blir sett ned på.

jeg synes ordningen med aap er noe ordentlig tull i fra ende til annen. Meldekort og styr og man får aller nådigst lov til å ta ferie til sommeren om man spør pent. Ikke tilpasset folk i sikkelige jobber med ordentlige arbeidsgivere (som bare jobber litt) i det hele tatt!

Godt mulig du har rett når det gjelder folk som jobber delvis. For meg som ikke kan jobbe i det hele tatt fungerer AAP. Hva er alternativet? Ingen penger i det hele tatt?

Hvorfor blir folk sett ned på pga dette innlegget? Jeg synes det er noe tull at en skal gå og skamme seg for å ikke kunne bidra når det skyldes sykdom. Er en pålagt nederlagsfølelse og mindreverdighetskomplekser for livstid fordi en er syk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...