Gå til innhold

HJELP! Flere som har babyer som kun kan ammes når de er delvis i søvne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 4 mnd skriker og tuller så mye under amming. Eneste gangene jeg får matet henne er rett etter at hun våkner etter å ha sovet og om natta, for da er hun så trøtt at hun ikke orker å protestere. Har vært hosmanuell terapeut osv, hun skal være helt fin nå!

Flere som har det sånn?

Føles som det er bare oss i hele verden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeida, ikke bare dere ;)

Min eldste datter var slik! Beskrivelsen din er som å høre om henne! Riktignok var hun sånn fra hun nærmet seg halvåret da...men det gikk forsåvidt greit. Ble veldig stresset av hele greia husker jeg, så skjønner deg godt. Du får puppe i vei de gangene du får til, og så kan du jo starte med smaksprøver på fast føde ved siden av, og supplere med litt mme dersom du er redd hun ikke får i seg nok væske. Evt pumpe...

Minstefrøken(4 mnd) er til en viss grad også litt sånn nå, men ikke sååå ille. Får henne til å spise litt, men hun glipper endel hvis jeg sitter og ammer - helst skal hun ha luksusen av at jeg ligger mens jeg ammer henne, ikke alltid så praktisk, he he :P Kan ikke liggeamme på kafé for eksempel, så da blir det mann/venninne som gir flaske(hun er IKKE fornøyd med å få flaske fra meg!). Blir automatisk endel hjemmesitting, nei, ligging :/

De vet godt hva de vil, disse små luringene!

Skrevet

Huff ikke noe særlig når det blir slikt, og spes når dere har vært hos m.t. og sjekket henne.

Jeg har dessverre ingen gode råd... men håper det ordner seg.

Min gutt tuller også mye under amming, men det er fordi det er såå mye annet å se og høre på. Alt annet er mer interessant! hehe

Jeg må legge meg på rommet el i sofaen, og ha minst mulig inntrykk. Er han skikkelig! sulten så kan han ta noen munnfuller når jeg sitter.. Han spiser godt på natta.

Ellers så pumper jeg meg og gir han flaska også.

Lykke til!

Skrevet

Min er nettopp blitt 4 måneder og tuller mye under amming hvis hun ikke er veldig trøtt da. På natten går det veldig greit, men på dagtid sliter hun i puppen og slipper den og gråter ofte i løpet av en amming.

Har dessverre ingen tips å komme med :)

Skrevet

Min jent tar jo heller ikke flaske, men har begynt med litt fast føde! Hun får nok i seg ganske greit, jeg gir henne stort sett etter hver gang hun har sovet... men det føles liksom så feil! Også er hun jo oppe MYE om natta!!!

Hun er heller ikke så glad i å ligge inntil og kose... vil ligge på teppet sitt eller lignende og titte...

hvordan er deres babyer sånn?

Skrevet

???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...