drømmen Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Knotten er 10 mnd når vi reiser 14 dgr til Hellas. Har tenkt på å ta med sportsvogna vår, men leser mange steder at folk bare tar med seg en reisetrille. Trenger derfor litt for/imot tips!
2010 Mammaen Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Vi har bestilt vogn, seng og barnestol på hotellet. Kanskje det er muligheter for det der dere skal også?
Enchante Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Vi har brukt Carena Easy når vi har vært i varmere strøk, og er meget fornøyde med tanke på prisen. Vi betalte 999 kroner. Du kan helt sikkert få dyrere og bedre triller, men jeg synst denne er mer enn god nok til vårt bruk. Det er viktig å smøre hjulene innimellom, ellers kan trillen begynne å knirke. Det følger også med en koppeholder som er meget praktisk i varmen. God tur!
drømmen Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2011 Det er dessverre ikke mulighet til å bestille vogn/seng etc dit vi skal.. Takk for tips ang Carena Easy. Kan denne legges helt flatt?
Gulljentene Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Hadde kjøpt en billig her hjemme og bygget den opp med noen tepper dersom ligge flatt ikke var mulig. Vi gjorde det da vi reiste til Roma og giftet oss da eldste her var 10 uker. Gikk helt fint Er for en 14 dagers tur, så da er det ikke verdens undergang om den går i stykker heller. Er vel bare om man har sånn dyr PramPack at man får erstatning fra forsikringsselskap nå, eller kanskje jeg tar feil?? Eller kanskje de til og med har billige i Syden? Litt sjanse å ta da såklart...
Enchante Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Ryggen kan justeres i tre posisjoner mener jeg. Den nederste posisjonen er nesten helt flat, men ikke helt. Jenta vår lå i den fra hun var 6 mnd og hadde ingen problem med å få sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå