Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 hun får vel heller ikke det på 5 mnd vaksinen med tanke på at det er samme vaksinasjonsinnhold...Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Vanskelig å si. Gutten min hadde reaksjon på 3 mnd vaksinen, men ikke på 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 min har ikke reagert på noen..Kommer seg vel an på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Ingen av guttene mine reagerte på 3mndrvaksinen, men begge to reagerte på 5 mndrvaksinen.....så si ikke det .-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blabb00 Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Jenta mi hadde ikke noe reaksjon på 3 mnd vaksinen. Men på 5 mnd vaksinen fikk hun 40,3 i feber og ble kjempe dårlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå