Gå til innhold

Hva har man på seg i konfirmasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært i konfirmasjon siden min egen og det er ganske mange år siden...

Jeg tenkte å ha bunad (passer det selv om vi kun er bedt til middag og ikke i kirken?)

Men hva tar vi på barna? Gutter på ni og fem år. Har ikke bunad...Må jeg kjøpe dresser eller er det ok med skjorte (med slips?) og pene bukser? Kan jeg bruke beige bukser? Sko?

 

Takker for alle tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bunad passer fint selv om du "bare" (er ikke bare bare det, he he) skal i middag. Hørtes fint ut med skjorte og slips på guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt bunad. Hvis ikke barna dine har bunad er det absolutt nok med skjorte og en pen bukse til gutten på 9år. Han trenger ikke slips, men skjorta må være strøket:) Jenta di har vel sikkert endel fine kjoler... og jeg ville tatt på barna pensko. Hvis de ikke har så trenger de vel til 17.mai uansett. Kjøp noe du kan bruke begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og har ikke bunad, hadde ikke komt inn i den helelr nå uansett så jeg skal bare ha en lang kjole:) jenta på 2 skal ha bunad. Jeg bryr meg vel egentlig ikke så mye om hva som er "vanlig", man går i det man føler seg vel i,men de fleste går vel i bunad hvis de har, elelr andre finklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten har du fine penklær eller så har du bunad. For meg er dette en spesiell dag, og alminnelige partyklær er ikke godt nok for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...