Gå til innhold

Er det bare jeg og samboer her som bare tar oss en fest når vi har barnevakt og kan dra ut sammen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns det er koselig å dra sammen og koselig å være sammen hjemme.

Er det virkelig sååå uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei sååå uvanlig er det vel ikke. Jeg og mannen min drar som oftest på de samme arrangementene men jeg liker av og til å ta meg en jentetur og;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvanlig?

Det er da anbefalt at man skal ta vare på forholdet, og ha litt kjærestetid selv om man har unge.

Her passer bestemor og bestefar tuppa to dager i mnd med overnatting, så går vi ut på god middag, en tur på kino og heftig elskov når vi kommer hjem : >

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men vi pleier å dra ut sammen. Vi drar skjeldent ut, vi går når vi blir invitert i bursdager og i bryllup, utenom det drar vi aldri ut.

Det hender at jeg spiser middag en fredagskveld med de på jobben, han gjør aldri det, bortsett fra når det er julebord, og da er jeg invitert med.

Så vårt gå ut liv begrenser seg til sånt. Vi drar aldri på byen, og det er heller ikke noe savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del sammen med venninner på cafe på kveldstid eller på besøk, eller så får jeg besøk. Er også sosial med venninner på dagtid siden jeg er i perm. Og vi har en del vennepar så hvis vi skal ta oss en fest så er det alltid sammen. Ellers så drikker vi så og si aldri hver for oss. Men nå orker jeg ikke tanken på å dra på byen da, tar heller en god fest med gode venner. Mens mine single venninner helst vil på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi liker også å gå ut sammen, men om en vennine vil ha meg med ut en kveld så er jeg det jo det koselig det, kjekt å komme seg ut med venniner også.

Men du har kanskje med deg samboeren på lasset når du er på vennine besøk også du HI?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt barn i fem år. Kan telle på hånden hvor mange ganger vi har vært ute sammen etter det.

Syns egentlig det er kjekkere å gå ut alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er hjemme når jeg er på venninne besøk og når jeg får venninne besøk så sender jeg han bort innimellom =D

Men når vi skal ta oss en fest en sjelden gang så liker vi å gjør det sammen.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler:))

Vi koser oss sammen både hjemme og ute!

Men er det fest med venninner eller jobb og han er hjemme med barna, så koser jeg meg veldig på fest alene! Han går jo også uten meg noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å dra ut med mannen, gøy å dra ut med venninner. Vi har vært sammen i 15 år og vet at det er dyrebart med egentid sammen med venner og ikke bare være par i ett og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drar vi bare på fest sammen når vi da har barnefri. Det skjer kanskje 2 ganger i året. Vi liker ikke å dra ut hver for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvanlig er det ikke. Jeg og mannen liker også å gjøre ting sammen (men går generelt lite på fest, men på mange middager og kos med venner), samtidig som vi setter pris på tid med girlsa eller tid med gutta. En hyttetur med gutta... Eller SPA-weekend i Riga med jentene.... Ofte blir det ikke, men det er deilig å ikke bare være kone og mamma, men også venninne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...