Gå til innhold

Til alle dere som liker bøkene om Ayla!


tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Nå kommer siste boka i serien ut! Tror de er i bokhandelen til uka:)

 

Tjoho! Gleder meg til noen rolige kvelder med god gammeldags husmorslitteratur.

 

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den har vært til salgs på nett ihvertfall. Fikk beskjed på bokhandelen at den kommer til uka, men det kan være at jeg er feilinformert. Uansett: den er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fohåndsbestillte den via Haugen bok, fikk den forrige torsdag... Ca 800 sider å lese..... DET er ikke gjort på en kveld... Denne uka har det i tillegg gått i ett, så jeg har ikke orket å lese så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er noen sider. De andre har jeg lest i løpet av et par dager, men da hadde jeg ikke barn. Nå tar det nok endel lenger tid ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest den nest siste boka nå for å oppfriske hukommelsen :) Mamma kommer med ny bok i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggrisen! Jeg håper jeg får kjøpt den i morgen, hvis den allerede er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å lese de bøkene i en alder av 14år..kremt...ganske fargerike skildringer verbalt av sex i steinalderen..hehe... Må nok ut på bokhandelen en tur å kjøpe den siste, spørs om jeg må friske opp litt med å lese den nest siste en gangtil, de andre har jeg lest i filler og husker bedre innholdet av. Likte særlig godt Mammutjegerene. Husker også filmen av Hulebjørnens klan, nesten synd de andre ikke ble film av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...