tulla<3sep2010 Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 La lille tuppa for en lur ca kl 17, ho sovna enkelt som vanlig:). MEN tidligere har jeg gjerne vekt ho etter ca 30-45 min. Men idag tenkte jeg at jeg skulle teste om ho sov mye lengre selv om jeg ikke vekket henne.. Og hun sover enda!!! Hva skal jeg gjøre? bare la ho sove til hun våkner eller vekke henne? Tanken bak å la henne sove litt lengre var at hun kanskje ville spise mer grøt til kvelden og droppe evt mat i 23 tiden og 04-05 tiden.. tips mottas med stor takk!!
tulla<3sep2010 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2011 hun har forresten pleid å legge seg for kvelden kl 19!
MillaLilla Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 La henne fortsette duppen inn i natten. Kutte ut ambisjoner om grøt og bare gi melk hvis hun våkner døsig, men sulten (også legge henne ned igjen som om det var en vanlig nattoppvåkning). Hvis hun våkner og er veldig våken gir du grøt og vet at det ikke er noen god idé å la henne sove så lenge enste gang
petite fleur Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 He he,vi gjorde det samme i går, la gutten ned for en dupp kl 16.30 og skulle egentlig vekke ham etter 30 minutter. Men når man skal lage pizza og rydde vekk varene og bade storebror +++, så flyr tiden.....Plutselig var klokken 18,så vi tok en råsjans og lot ham sove. Han sov helt til kl 05 i dag, så det gikk jo kjempefint :-D
tulla<3sep2010 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2011 Det gikk bare bra! det var ingenting som ble forandret i natt. Litt annerledes på morningen da. Våknet litt tidligere enn vanlig, 30-45 min bare. og første duppen ble bare 1 time istedet for 2-2,5! det gikk nå bra, men tror ikke jeg skal spekulerer i at det går bra igjen! Nå vet jeg jo også hva som skjer om jeg ikke vekker ho;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå