Gå til innhold

sliter så innmari med hodepiner!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har hodepine nesten hver eneste dag og holder på å bli gal!

har vært sykmeldt pga hodepine,men ingen verdens ting hjelper.

 

har vært på utredninger og ingen finner noen ting galt,så hva er det da?

 

noen i samme båt?

noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

jeg har det samme. Hver dag.

Er så jævlig.

Begynte når jeg gikk gravid første gang , 8 år siden nå.

 

Var nok stress hodepine , har gitt seg nesten først nå , når jeg fikk et bedre stabilt liv.

 

Viktig og ikke stresse her i livet.

 

Kan hende rygg/nakke behandling hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket synet?

 

Passer bh'en din? Rart spørsmål, men om bh'en ikke passer, (for liten), går dette utover skuldre/nakke som igjen kan gi hodepine.

 

Håper du finner ut av det, det er noe DRIT (som du vet..) å ha hodepine! :(

Av alt jeg ikke liker som har med smerte/ubehag å gjøre, så må det være det verste.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

tror jeg drikker nok ja,er påpasselig med å drikke vann,selv om jeg også drikker mye pepsi max...

 

prøver å ikke stresse,men det er jammen ikke enkelt i en hektisk hverdag,men e rveldig obs på dette så jeg kjemper med nebb og klør for ikke å stresse!

 

jeg har ingen pupper,så bhen trenger jeg ikke å bekymre meg over:)

skal sjekke synet neste uke.tror ikke jeg ser dårlig,men det er verdt å finne ut av likevel.

 

går både til akupunktur og naprapat,men ingenting hjelper i lengden.hjelper akkurat der og da,men så er det faen meg på han igjen noen dager etterpå.

skal bli flinkere til å strekke ut nakken min,men føler liksom ikke at det er der problemet ligger...

 

jeg vil jo heller ikke begynne med forebyggende medisiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker dere nok vann? 3 liter hver eneste dag kan være nødvendig hvis dere er senestive for det.

Bruker dere smertestillende? Om man bruker midler som paraset eller ibux over tid kan man bli avhengi og få hodepine om man ikke tar det en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv muskelterapi.

 

Det ligner litt på osteopati og de er veldig flinke med akkurat hodepine, kjenner to stykker som var i samme situasjon som deg med daglig hodepine som begge fikk hjelp. Hun ene er 44 år og hun andre bare 18 år, så hodepine som stammer fra musklene kan komme i alle aldere og det kan være vanskelig å bli kvitt.

 

Google muskelterapeut og se om det er noen i nærheten av der du bor, verdt et forsøk. Jeg fikk hjelp til en skjevhet i hofta etter fødsel som ga smerter i korsrygg og falsk isjias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnesium hjalp meg og jeg har slitt mye med migrene:)

Sist jeg var gravid gikk jeg til akupunktur, etter det hadde jeg ikke migrene på et år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dytter ivei i tilfellet det er flere som har noen gode råd til meg...

 

i hele dag har jeg ligget med en innihelvetes vond hodepine,tror jeg blir gal en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...