Gå til innhold

Gleder meg sånn til i kveld, jeg og venninna mi skal dele på kjæresten min


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lenge drømt om dette og det har selvfølgelig typen og, kan ikke vente med å få unga i seng! Han skal nok få kjørt seg skikkelig hehehe.

Ikke interessert i moralpreken fra pripne stygge damer med dårlig selvtillit her inne1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. neida, ingen moralpreken.. Men hvorfor legger du ut dette her om du ikke vil ha pes?

 

Kos dere masse, men det eneste jeg stusser over er hvorfor dere ikke sender bort ungene når dere skal "utfolde" dere på den måten? (er kanskje bare jeg som sliter med barn som står opp i løpet av kvelden/natta? ;).. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å gi noen moralpreken og er nok litt sjalu heller. Men er det lurt å ha venninna med på dette da? Ville det ikke vært bedre med en fremmed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt gal av sjalusi, hadde aldri turt å la dem være alene etter dette eller hatt noen form for kontakt :(

Så all ære til dere som klarer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bestevenninna mi men en jeg har blitt kjent med nå i voksen alder som bare er så deilig. Ungene sover godt de får vi håpe. Man kan jo ikke ha barnevakt hver gang man skal ha sex-vi koser oss flere ganger i døgnet jeg og sambo hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om følelser så ingen grunn til sjalusi så lenge det er full åpenhet. Sex er deilig og spesielt hvis man tør prøve ut litt annet enn bare misjoneren hehehe. Venninna mi en bifil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. Jeg mener ikke dere skal sende bort barna hver gang man har sex. Det er det jo ingen som gjør ;)

Tenkte mer i den retningen at det kanskje ikke er så lett å bortforklare hvorfor det er en fremmed dame i senga deres.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For det er enten trekantsex eller utelukkende misjonæren. Finnes ingenting i mellom der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unskyld meg men dere burde skaffe dere barnevakt!

folk må gjøre som de vil..synes dette hørres ekkelt ut jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som tror dette er trolleri? Alle ville vel sørget for at barna ikke var i hus til noe slikt..? Jeg mener, er det stillesex dere tre skal ha..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke med prippenhet å gjøre... men jeg fatter bare ikke at du gidder......

 

Jeg har hatt min del av opplevelser ang det seksuelle, og er ikke ung lenger. Og jeg fatter ikke de som gidder trekant og slikt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...