dincene Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Var på UL i dag. Da var det 14 mm på slimhinnen i livmora. Legen sa at det var helt greit. Og egga hadde jeg 4-5 like store på hver side (13-14 mm) i tillegg til de småe, da skal jeg gå 3 dager til på spøyter. Men så har jo jeg lest da at 7-8 mm tykk slimhinne er også greit... så begyner jeg å lure på, er det bra å ha 14 mm? Hvis jeg skal gå noen dager til på sprøyter så blir jo den enda tykkere!! Er det noe øvre grense på det der?
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Hei! Gynekologen jeg er hos er ikke fornøyd med slimhinnen før den iallefall er over 18mm, og de største eggene på ca 20mm. Men han virker til å være litt ''strengere'' på str. enn de på klinikken! Lykke til!
Håpefull38 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Dincene: Det er ikke sikkert slimhinna de vokser mere, men den holder seg like tykk. Bea: Har aldri hørt at man må ha slimhinne på over 18mm!! Det er MYE og veldig få som har slike slimhinner. De fleste sier 8mm er veldig bra. Har selv hatt slimhinner på mellom 9-11 mm og har fått høre at det er kjempebra. Han mente sikkert 8mm. Klinikken jeg bruker mener jeg har en grense på 5mm.
HH72 Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 På medicus sine nettsider står det at man tilstreber slimhinne på minimum 7-10 mm. Lindenberg på CFC skriver at for tykk slimhinne aldri er noe problem
mum2one Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 hei, denne forsøk hadde jeg 9mm på en mandag og fikk innsett på en torsdag og er nå 6 uker på vei. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå