{[-]} Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har noen spørsmål. Går det an å få bekkenløsning uten å være gravid? Ved en graviditet, hvor tidlig kan man få bekkenløsning? Jeg har hatt bekkenløsning smerter de 2-3 siste dagene, og det er derfor jeg lurer. Er også prøver og venter mensen om 5-6 dager. Håper noen som kan svare. Spør her siden dette er et fellesforum mellom DiB og BiM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Ingen aning, men jeg dytter for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Min mor har bekkenLÅSNING, og hun er definitivt ikke gravid. Men bekkenløsning kan oppstå allerede fra du er nygravid, det kommer av hormoner. Det vanligste er vel at det oppstår fra uke 20 eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{[-]} Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2011 Takk, noen flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #6 Del Skrevet 9. april 2011 Har du hatt bekkenløsning før i noen svangerskap? I så fall er det nok det som er grunnen. Når man får mensen påvirker det bekkenet. Det er pga hormonene. Har det samme problemet selv hver gang jeg får mensen 2 år etter fødsel. Jeg ble sykmeldt 100% i uke 8 og ble invalid til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{[-]} Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk Bekkenløsning i 3. trimester sist. Pleier ikke få disse smertene like før mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå