Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-WhiteLilymedtreknopper-

Eg tror inderst inne du vet svaret, men kansje du ikke helt vil godta det helt ennå, ta deg en prat med han da han kommer om noe endrer seg da så får du heller ta det utifra der, men ikke gå ut på utrygg is slik du har det i dag....

Du er en sterk dame som har funne deg i masse den siste tiden... Ikke alt du kan legge sjul på, selv om du holder det for deg selv...

Fortjener han deg? fortjener han deg?

Om han venter at du kommer til å vere å vente på han, må nok du si at du faktisk ikke står stille men holder på å komme deg videre i livet...

Får opp at du har stått i stampe litt for lenge.

Du trenger noen som må si til deg at "hallo" no må du komme deg videre ikke bare stå der å tenke. Du står i stampe!

Fortsetter under...

Lurer på om ting kan ha endret seg siden sist jeg spurte?? Var flere som så på dato for fødsel, og lurer på om kanskje du også svarte! I hvertfall var tidligste dato som kom opp den 17 april! Men har skjedd litt i dag, som gjør at jeg lurer på om ting kan være på gang alt nå?? Kan du se noe?

240182

På forhånd takk :)

shit! du har jo så rett.. rart for en uke siden var jeg så klar, og så tok han noen valg for ett par dager siden og sa noe som bare gjorde at alt sluknet for meg.. for det var rett tilbake til gamle handlinger .. gud skulle ønske jeg klarte på en fin måte å si til han at vi er ferdige.. men vet jeg er alt han har :( og ja jeg vil nok nå heller være litt alene enn å bo med han.. huff tungt å innrømme gitt..

takk for at du tar deg tid, skal tygge masse på alt i helgen og håper jeg får det ut uten at vi skaper krig..

stor varm klem

og supert at du føler bhgplass, må bare finne et sted å bo så jeg kan søke nå hihi

-WhiteLilymedtreknopper-

det enkleste er å si det rett ut samme dag du snakker med han, ikke la det gå dager og uker...

Han er en mann som må få det med en gang, ikke gå å la han tro, jo lenger du venter jo lenger piner du deg selv..

Selv om du er alt for han kan du ikke tenke på det, du må tenke på deg selv.. Har ikke du det godt med deg ser barna det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...