Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurer på om du kan se på meg litt fremover? evt se hva slags hus jeg ender opp i, og om jeg får barnehage plass fra høsten eller om jeg må vente til neste høst, hvordan skolestart blir ifht dattera mi 291005 og min egen skolestart :P

takker og bukker!

080377

-WhiteLilymedtreknopper-

Får opp at din datter kommer til å kose deg på skolen :) Kanjse ikke de først dagene men slik er det vel med alle som begynner.... Men etter en ukes tid kommer hun til å få masse nye venner og mye koseligere steminig i klassen hennes :)

Barnehage plass får du fra august av.. Er det da du har søkt fra?

Din skole start kommer til å vere bra, men du har masse å tenke på og travle dager... Masse lesing og skriving får eg opp...

Hva du har søkt på?

Får opp generelt på deg at du flytter men ikke med noe mann.. Tror eg har sett på deg før ang at du ikke flytter eller blir sammen med barnefaren igjen, kan det stemme?

Iallefall flytter du i hus ikke leilighet får opp at det kan bli litt lite/trangt om plassen...

Kansje barnefaren vil prøve igjen, men du må tenke deg veldig godt om der, har dere vert mye av og på de siste mnd eller kansje årene?

Er det virkelig det du vil, savner du ikke det "stabile" livet å heller gå på date igjen å heller forelske deg på nytt ha den følelsen at du fatkisk lever og ikke gå rundt å ha en mann i bak hånden...

Får opp at du tenker veldig på barnas beste og har lyst å gjøre alt for dei, men det er ikke alltid like lett... Kanjse det er noe som stopper ?

får opp mer også men vil ikke bare fortelle og fortelle og så viser det seg at eg har feil med det er skriver over :P

Annonse

Annonse

tusen takk vakringen!!

du er spot on når det gjelder meg og barnefar, vi har hatt tre turbulente år, og nå som jeg trodde alt hadde roet seg så kom det jammen noe i veien igjen! jeg har sagt jeg trenger tid nå til å bestemme meg fro om vi skal gi det en sjans til eller ikke, og jeg er totalt forvirret!! for jeg vil at barna skal vokse opp med pappaen sin, men samtidig er jeg usikker på om jeg har noen mere følelser igjen for han.. jeg tror forresten du har sett oss både sammen og ikke.. det vingler som sagt veldig!! og han har tre barn jeg prøver å ta hensyn til også, alle seks barna har egnetlig hatt nok turbulens de siste årene. slitsomt å ta et valg som vil påvirke så mange, og spesielt barn som jo faktisk trenger en pappa i livet sitt.. og uten meg tror jeg ikke han kommer til norge.. huff!!

jeg skal studere hud og spa terapi, i høst er det nettstudier og mange oppgaver som skal leveres i anatomi og patologi, har vært gjennom det en gang før, men da var jeg gravid og føler ikke jeg fikk såå mye ut av det. så håper det sitter bedre denne gangen :)

snuppelura mi er utrolig sjenert og trenger nok litt tid på å bli varm i trøya ja, og om jeg velger å bo uten stepappaen hennes så vet jeg ikke helt hvordan det vil påvirke henne, for hun har et stort savn etter han hele tiden, mer enn de to små som knapt kjenner han :/

spent på hva mer du får opp jeg da!! hihi du må gjerne fortelle mer :))))

varm klem fra lilja

Kan du prøve meg? :)

Sist fikk du ikke opp så mye, meste trolig p.g.a. MAn.Men nå er hcg nesten helt ute av kroppen, kanskje du se mer nå?

Litt generelt, kanskje, men er jo spente på det samme som de fleste inne her, nemlig graviditet og forlovelse:)

150576

-WhiteLilymedtreknopper-

Mer vingling i forholdet gjør barna bare mer forvirret, eg får opp at du har det best uten mann nett no iallefall.... Tror heller på at dere har det bedre uten å vere ilag enn å vere ilag, får opp at det kommer da til å gå slikt det gjør no og tilslutt blir det full krig..

Slutt mens leken ennå er god.

Ikke at eg sier dere ikke kan prøve igjen, for eg ville iallefall prøvd om eg var glad i han osv,men det er meg igjen...

Men sitt deg ned å snakk med han kan evt venner heller vere et bedre alternativ enn kjærester? heller godt forhold med BF enn full krig med BF pga dere måtte bare prøve en siste gang...

Det med savn kommer barna over, seff er det tungt i tiden da de er vant til å ha han rundt osv... Men de føler også spenning i huset når dere ikke har det så bra ilag...

Eg vil heller svare på et spørsmål som "korfor er ikke mamma og stepappa/pappa sammen lenger------ jo forbi mamma og stepappa/pappa er ikke glad i hverandre lenger, men vi vil aldri slutte å vere glad i dere" enn å svare på et sp.mål som " mamma og stepappa/pappa krangler hele tiden, skriker/snakker høyt når de tror vi sover, men vi sover ikke vi er våken å hører fordi de snakket så høyt at vi våknet"...

Tenk litt på det, eg snakker selv om erfaring der...

kan desverre ikke se eller få opp noe som skal si at det blir dere 2 for evig og altid... men håper eg tar feil der, vist dere virkelig har følelser for hverandre så håper eg eg tar feil der :)

har forresten ikke søkt barnehage plass for jeg vet ikke hvor jeg skal bo :o må være ute av dette huset til 1.juni med eller uten mannen. og skal tilbake mot oslo området.. bor nå i telemark. men velger nok et litt mindre sted i akershus, selv om jeg har null ide om hvor akkurat nå hehe så jeg håper jeg har litt flaks å får bhgplass, har litt papirer fra lege og sånt som gjør at jeg kan få litt prioritert plass..

:))

tusen takk. jeg vet jo ikke om jeg har følelser for han lenger, men heller vel mer og mer mot nei. har ikke sett han siden november og da dro han fra meg uten å snakke ut om problemene. og ja ærlig så tror jeg heller ikek han har de sterke følelsene for meg, jeg tror han trenger meg mer en vil være sammen med meg.

huff mye å tenke på og ikek så mye tid. han skal lande her i norge i påskeuka.. så må ta et valg snart. **iiiiiiikkkkk** hehe

takk for at du er ærlig med meg :)) det setter jeg veldig pris på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...