☆☆☆ Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Har fått brev fra st. Olavs (innkalling til behandling), med beskjed om å ringe for å avtale behandling. Selvfølgelig kommer denne i posten fredag etter kontortid, og vi må vente helt til mandag med å få svar. Noen som vet ca hvor lang tid det tar før man får kommet i gang når man er kommet til dette punktet? Et tilleggspørsmål: Noen som vet hvor mye vi får dekket av reise og opphold?
MK73 Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Det avhenger av hvor travelt det er på klinikken, om du skal ha kort eller langt regime, og hvor du er i syklusen din. Det kan gå fort, og det kan ta litt tid :-) Nå er det uansett ikke lenge til dere er igang! Lykke til.
dincene Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde fått mensen dagen før jeg fikk brevet. Så når jeg ringte dem så spurte hun om jeg vil starte opp samme mån og det ville jeg Jeg hadde lang regime og ser ut at jeg skal ha uttak omtrent 1 mån etter jeg hadde begynt på sprayen (jeg må gå noen dager ekstra på spøytene). Det eneste er jo at det er påske nå og da hopes det sikkert opp folk .... men ellers kan det gå raskt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå