Gå til innhold

Noen som "ser" hvem som stjal penger fra lommeboka i dag på jobb?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså den sto på gulvet i garderoben et par timer så godtroende som jeg er trodde jeg ikke at folk var så frekke, men der tok jeg feil.

Altså 600 kr som er borte. Noen synske her? Dette er politianmeldt og meldt videre til øverste sjef etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser er kvinne, rundt 37-38, med brun-rødt hår. Det er halvlangt. Hun er slank, muskuløs og hun har 2 barn. Gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det noen som ikke har særlig bånd til arbeidsplassen og kollegaer, se etter flakkende blikk. Mange rødmer når slike ting tas opp i deres nærhet hvis de føler skyld. De fleste som stjeler føler en viss skam eller redsel for å bli tatt.

Observer kroppsspråk, enten vil denne personen si minst mulig eller være overdrevent sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kvinner der rundt den alderen....så det sier meg litt.

Vi jobber altså på en skole og er delt opp i forskjellige trinn. Ser du noe hva slags barn denne dama jobber med? Altså alder?

Har hun arbeidsplass i dette bygget hvor pengene ble stjålet? Er det en jeg omgåes med daglig? Jeg tror ikke denne damen bærer nag i det hele tatt..

 

Var kanskje litt for mye å spørre om, men jeg er evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria, Marie, Mari, Marianne ...? er navnene jeg får opp umiddelbart. Vet ikke om det var noen hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, var du nødt til å starte en ny tråd om dette da det ble stille på den andre tråden din?

 

Nå er jeg spent på en ting HI. Hvordan skal du bruke informasjonen dibberne gir deg? Gå til sjefen din og si at "Hey, en synsk dame på et nettforum jeg henger på sier at det er Savannah på regnskap som er tyven, og da MÅ det jo være det".

 

Sjefen din vil jo tro det har rabla for deg!! (Hvilket det kanskje har?)

 

Synes spesielt det var festlig i den andre tråden da ei mente hun kunne se at det var stjålet noe fra en lommebok eller veske som var hvit. Og HI svarer "ja da er du inne på noe, det er en svart lommebok".... er'e mulig.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke denne damen bærer nag i det hele tatt? Tuller du? Vet du hva "å bære nag" betyr? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...