Gå til innhold

MANN MED MASSE PENGER!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ER DET BARE MEG SOM FROTSER I DYRE DESIGN KLÆR OG MASSE FINT INTERIØR ;-D ??

ER SÅ HEDLIG Å HAR EN MANN SOM HAR LITT PENGER TIL OVERS; Å DI KOMME GODT MED TIL MEG ;-DDDD

KJØPTE MEG NY SOFA IDAG!!! SUPER FORNØYD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gudameg hvor du skriker om dette, da!!

Jeg er glad min eks har MYE penger, jeg ;) For da betaler han klekkelig i bidrag for våre barn, og jeg slipper å drasse på gubben i tillegg ;)

Jeg skal kjøpe meg ny sofa snart, og betaler selvfølgelig kontant for den..... Helt normalt her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha - dyre designklær fra HM? De er jo forholdsvis dyre sammenlignet de vanlige kolleksjonene de har ;)

Nei du, jeg fråtser i de merke/design-klærne jeg ha lyst på, men betaler da for det selv - trenger ingen mann til det vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan bruke litt av pengene på nye briller og/eller et norskkurs? Bare en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke vi lite penger, men vi har andre prioriteringer enn ting og tang. Økonomisk trygghet er fint det, men det beste er at jeg har en fantastisk mann som er min jevnbyrdige partner og bestevenn. Nå har vi verdier i noen millioner klassen, men de er bundet opp. Selv om vi har et par hundre tusen på bok så renner ikke jeg ned møbelsjappa eller klesbutikkene annet enn når det er noe vi trenger. Sitter sabla godt i en 10år gammel sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det er ikke bare deg. Jeg gjør også det, men forskjellen er at jeg har en høy inntekt selv og kan bruke penger jeg selv har tjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare du som gjør det. Men det er mange av oss her inne som ikke har behov for å skryte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har penger,men om vi fråtser i designerklær og ny sofa titt og ofte,så blir man blakk ser du

Samtidig så er det veldig miljøfiendtlig,og det er ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...