Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 ER DET BARE MEG SOM FROTSER I DYRE DESIGN KLÆR OG MASSE FINT INTERIØR ;-D ?? ER SÅ HEDLIG Å HAR EN MANN SOM HAR LITT PENGER TIL OVERS; Å DI KOMME GODT MED TIL MEG ;-DDDD KJØPTE MEG NY SOFA IDAG!!! SUPER FORNØYD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Gudameg hvor du skriker om dette, da!! Jeg er glad min eks har MYE penger, jeg For da betaler han klekkelig i bidrag for våre barn, og jeg slipper å drasse på gubben i tillegg Jeg skal kjøpe meg ny sofa snart, og betaler selvfølgelig kontant for den..... Helt normalt her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 ha ha - dyre designklær fra HM? De er jo forholdsvis dyre sammenlignet de vanlige kolleksjonene de har Nei du, jeg fråtser i de merke/design-klærne jeg ha lyst på, men betaler da for det selv - trenger ingen mann til det vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Glad jeg har penger selv, uten å være avhengig av mannen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Kanskje du kan bruke litt av pengene på nye briller og/eller et norskkurs? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Nå har ikke vi lite penger, men vi har andre prioriteringer enn ting og tang. Økonomisk trygghet er fint det, men det beste er at jeg har en fantastisk mann som er min jevnbyrdige partner og bestevenn. Nå har vi verdier i noen millioner klassen, men de er bundet opp. Selv om vi har et par hundre tusen på bok så renner ikke jeg ned møbelsjappa eller klesbutikkene annet enn når det er noe vi trenger. Sitter sabla godt i en 10år gammel sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 hi hi - støtter denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Neida, det er ikke bare deg. Jeg gjør også det, men forskjellen er at jeg har en høy inntekt selv og kan bruke penger jeg selv har tjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Nei, det er ikke bare du som gjør det. Men det er mange av oss her inne som ikke har behov for å skryte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Vi har penger,men om vi fråtser i designerklær og ny sofa titt og ofte,så blir man blakk ser du Samtidig så er det veldig miljøfiendtlig,og det er ikke min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå