Gå til innhold

Flere med ikm uke 15?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm 13 april :) nu sitter spira , den bare må det ! :)

er 9 dpo i dag :)

symptomer:

må oftere tisse

menssmerter

stikking i magen

veldig fort sur / varm

har vært litt kvalm enkelte dager denne uken

jeg har ekstremt lyst på søtt

Hvilke symptomer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm 15-17 der omkring:p har plagdes med mens smerter, ganske kraftige. Å idag har det rett å slett fosse ut med utflod:p øhm..:P

Skrevet

så artig ! Okei høres ut som noe er på gang hos deg ja :) Jeg har også hatt mye utflod de siste dagene :S tro hva det kan være..

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg har IKM 14 eller 15, og for første gang så føler jeg at jeg kanskje kan være gravid;)

Merker at jeg har økt utflod (noe jeg aldri har til vanlig!), mensenlignende smerter og har vært litt småkvalm. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symtomer annet enn ømme pupper, så dette kan jo også være innbildning.....

Kommer dere til å teste dere før IKM? Og i såfall når?

Vi får krysse fingrene!

Skrevet

Jeg har IKM 12, så da får vi se!!

Merker at tålmodigheten er kortere, niplene veldig ømme, stikninger i magen, utflod, og til tider ganske kvalm!! Men kan jo hende at psyken spiller meg ett lite puss!! Går litt opp og ned om det er noen "tegn" der synes jeg!Tror nok jeg tester i morgen ja.. det skulle være 11 dpo. Krysser fingrene for oss alle sammen!! ;o)

Skrevet

Så artig at vi er flere :D Vi har ikm nesten samtidig da ;) jeg føler også at jeg kan være gravid nå :) håper håper !!

Det kan være et gravid symptom at du har økt utflod. for det har jeg og.

Jeg kommer kanskje til å ta en test på mandag :) er så spent !<3 når skal du teste??

Måtte alle håppe over til 1 trimester! jeg har termin på julaften :D bedre julegave enn det kan man ikke tenke seg <3

Skrevet

spennende! lykke til med testingen imorgen ! :)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Hehe, jeg sjekket også en eventuell termin, og fikk også julaften. Men vet at hvis jeg er gravid så må jeg ta et planlagt ks (pga en skade på livmoren), så blir vel ikke akkurat julaften.

Huff, det er lenge å vente til mandag da. Tror nok jeg tester mandag eller tirsdag, litt avhengig av om jeg får kjøpt meg noen nye tester i morgen.

Hvor flott hadde det vel ikke vært å hoppe over til 1. trimester, skulle så ønske, ønske, ønske;)

Skrevet

Jeg har IKM Lørdag 16. Har ikke kjent så mye symptomer enda,har hatt litt menssmerter i dag, men det er alt.

Dette er første syklus jeg har klart å påvise EL. Begynnte med CB monitor denne syklusen.

Deilig å endelig ha en dato å forholde seg til å vite at vi har truffet på EL. Jeg tester Søndagen hvis ikke TR har ankommet.

Blir så skuffet av disse blendahvite testene hver månede.

Skrevet

Jeg rapporterer inn her også jeg :)

Har IKM tirsdag 12.april, men måtte teste meg i går fordi jeg skulle på en skikkelig fest! Var egentlig ganske sikker før jeg tok testen, jeg har vært så utrolig trøtt siden onsdag, det svir i øynene fra jeg våkner om morgenen og jeg klarer nesten ikke holde dem oppe gjennom dagen!

Iallefall: testen var positiv, og jeg sniker meg over til 1.trimester...

Lykke til til dere alle sammen, vi sees snart på 1.tri!! :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...