++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Føler selv at jeg spiser altfor mye søtt.. Har et forholdsvis sunt kosthold sånn ellers,men blir nok en sjokolade eller to for mye i uka.. Prøver å trøste meg med at jeg så å si ikke spiste godteri de 4 første mnd av svangerskapet pga kvalme,men godtesuget kom tilbake til de grader uti 2. trimester for å si det sånn.. Men får prøve å skjerpe meg,det er vel i 3. trimester man skal være mest forsiktig med hva man får i seg! Andre som har problemer med godtesuget?
fox`y Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 spiser sjokolade vær dag. må ha d rett å slett. jeg er mye svimmel å d hjelper å ha litt sjokolade i nærheten. spiste en del sjokolade i mine 2 første svangerskap også. drikker også en del kulsyrholdige drikker som farris,cola zero mm. prøver å drikke masse vann men pga kvalmen så gjør d bare til at d blir værre. godterisuget mitt er ekstremt,men prøver å begrense meg,men litt vær dag d blir d.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Sliter med sååå dårlig samvittighet jeg, men på samme måte tenker jeg at minien i magen ikke er vant med noe annet... første månedene av svangerskapet spiste jeg ikke så veldig mye snop, men når jeg nærmet meg 5 mnd var jeg godt igang. Ikke så veldig mye, men litt om dagen. Prøver å kun spise i helgene nå, men det går vel gjerne en stor melkesjokolade eller to iløpet av uken:) Også spiser jeg litt is inn i mellom, men ingen brus i det hele tatt:) Gleder meg til fødselen er overstått så jeg kan proppe i meg alt jeg vil, og det går kuuuun utover meg selv!
SuperMoM <3 Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Nei,jeg har faktisk ikke noe godtesug.. Har heller lyst på frukt enn på snoperier for å si det sånn ^^,
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2011 Heldiggris jolene84-venter tvillinger! Går mye i frukt her også,men det kommer i tillegg til alt godteriet..
prøverigjen:) Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 blir sjokolade hver dag, bare må ha det!!! drikker ikke brus. blir litt godis et par ganger i uka og. men, har variert kosthold+får i meg fisk og grønnsaker. så har bare "litt" dårlig samvittighet... blir en kopp kaffe dagl.og...
Moonfreckle Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Har jeg godteri, spiser jeg av det. Ønsker meg stort sett daglig en smak av coca cola, men jeg klarer de aller fleste dager å stå imot.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 spiser lite å ingenting, heller litt salt/pepper chips;-) søtt frister ikke:-)
paper Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Hver eneste dag:) Mye søtt flytende som iskaffe, kakao, drikkeyoghurt m.mer.. Nå har og softisen (namnam) kommet og DEN er min sommerfavoritt!!!! Jeg tror ikke det gjør noe sålange vekta er grei:) 2 sjokolader i uka er IHVERTFALL ikke stort if yoy ask me... GOD HELG:)
TrueHæppiness Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Spiser ikke godteri så lenge jeg ikke har (kjøper derfor heller ikke). Hadde en mnd i svangerskapet da jeg måtte ha blåe smågodtkuler. Men det har gått i frukt fra dag 1 og jeg lurer noen ganger på hvor mye Kiwi det er sunt å innta da jeg lett spiser 4 til frokost (plus brød etc) og i løpet av en dag kan spise 12-16 stk. HELT utrolig, men fytti så godt!
Carina har to små gull Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Alt for masse syntes jeg. Men prøver å styre unna, men det er jaggu ikke lett da jeg har lyst på alt jeg kommer over. Hadde en periode da jeg bare ville ha smågodt og da gikk det ned på høykant. Har blitt bedre de siste ukene. Men prøver å ha frukt i hus så jeg kan ta meg det istedenfor.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Spiser altfor mye søtt! Har hatt et veldig søtsug dette svangerskapet og nå de siste ukene har det vel vært noe søtt hver dag omtrent :-/ Og det vises godt på vekta også, skal bli deilig å begynne å slanke seg :-P Spiser sunn mat utenom alt det søte da men kanskje ikke så bra kombinasjon uansett..
Frisør-mamma♥ Skrevet 9. april 2011 #13 Skrevet 9. april 2011 Spiser ikke sukker i det hele tatt. Har vært kostholdsregulert i 4 uker nå grunnet svangerskapsdiabetes og har gått ned 4 kg!! Er gravid i uke 36+6. Jeg merker at jeg ikke savner det heller, det er deilig og føle seg frisk og ren på en måte. Jeg spiste MYE godteri før dette ble påvist, nesten så at jeg var avhengig. Jeg skal fortsette med samme dietten etter svangerskapet også. Da får jeg fortere bikinikroppen tilbake til sommeren )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. april 2011 #14 Skrevet 9. april 2011 Koser meg med godteri og brus bare i helgene. Da smaker det til gjengjeld mye bedre! Til hverdags prøver jeg å holde meg i skinnet, men er ikke fanatisk altså! Tar gjerne en is, eller en kakebit hvis jeg blir tilbudt! Kluet for meg er å ikke oppbevare søtsaker i huset, jeg kaster det jeg ikke har trødd i meg når helgen er over! Da slipper jeg å bli fristet når søtsuget melder seg sånn utpå kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå