Gå til innhold

tidligere flammer som sambo fortsatt har kontakt med..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

irriterer meg grenseløst! har gitt beskjed om at jeg misliker det, men fortsatt sender de meldinger. er det jeg som er urimelig eller burde han forstå at dette er noe som han bør kutte?

 

Han sier selv at jeg burde slutte å oppføre meg som en 10åring for han kan ha kontakt med hvem han vil. Vell det er sant.. men vet at hadde det vært jeg som hadde holdt kontakt med en tidligere flamme så hadde han reagert kraftig.. Idiot.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å skulle bestemme over han kommer du ingen vei med men om du vet han er av den sjalu typen som ikke hadde likt det om du tok kontakt med dine gammle flammer kan du jo alliere deg med ei venninne og lagre hennes nummer under navnet til en av dine exer.

Så sender du hyggelige meldinger til "din gammle flamme" og får tilbake, men avtal med venninnen din slik at det er hyggelige men ikke over kanten meldinger :)

Deretter passer du på at samboern din ser meldingene og om han sier noe så gi beskjed at hvis det er greit at han holder kontakten med sine gammle flammer må du ha rett til å gjøre det samme.

 

Da får han kjenne på hvordan det føles og fort kan se din side av saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt vanlig å holde kontakten med x-er man fortsatt er venner med. Ikke alle blir bitre fiender selv om de ikke passer sammen som kjærester.

 

Her er jeg enig med kjæresten din. Du oppfører deg som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er venner med alle x'ene mine jeg :)

 

mannen min er vant til at det tikker inn mld på chatten på fb... de er jo x'er av en grunn. og de var før han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...