Gå til innhold

Dere som har giftet dere, og hadde åpen bar.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger brukte dere på dikkevarer og tilbehør til åpen bar?

Da tenker jeg der vi serverer selv på samfunnshus og lignende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da vi giftet oss hadde vi 3 retters middag og åpen bar på et hotell, vi hadde 55 gjester og regningen kom på 59 tusen.. så syns ikke det var så galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ca 75 gjester og brukte omtrent 6000,- på drikkevareer til baren. Da var det masse rester. Vi har vært gift i 7 år nå og har fortsat rester av noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har jeg også lurt på noen ganger. vi blir 100 gjester og tenker på å ha åpen bar i bryllupet, men aner ikke hvor mye vi trenger og hvor mye penger vi skal sette av til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mine foreldre gifta seg for 25år siden, bytta de en gammel soffa i 20liter hjemmebrent og hadde fri bar. Men det var vel andre tider da! hehe!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir vel rundt 60 gjester, regner med vi kommer til og bruke rundt 6000 vi og.

Du lenger opp,60 000 til drikke, er du tullete? Om man bestiller fra tyskland blir det mye billigere så 6000 kan nok fint stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øll, vin, Wisky, Konjak, Bailys, Vodka, og noe annet søtt som jeg ikke husker + lettøll, alkoholfritt øll og diverse blandevann og brus. Selv om vi hadde åpen bar var det ikke noen fyllefest. Husk nok alkoholfritt. Det er værre å gå tom for brus enn for wisky ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev 60 000 kr for tenkte hun hadde glemt en 0. Men nei jeg ville ikke brukt så mye som 60 000 kr på drikke, men syns 6000 kr til 75 stk høres lite ut.

Det er jo fint om de ikke brukte mer var ikke det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke helt hvor mye vi brukte, men husker vi hadde 20 flaske hvitt til forrett og 20 flaske sprudlende til fordrink. Vi hadde rødvin til hovedrett og dessert, men husker ikke helt hvor mange. Kanskje 50 flasker?? Vi var 75 stk i bryllupet. Så var baileys/cognac til kaffen. Drinker (whisky, gin, vodka), vin og øl til baren etterpå. Jeg tror vi brukte omtrent 10 000 på drikke, men da ble det en del til overs. Spriten kjøpte vi i Sverige. Rødvinen som ble til overs fikk vi levere inn på polet. Men husk å gjøre en avtale om dette.

 

Det gikk mest av vin, øl og gin&tonic etter middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 tror jeg forresten var uten brus og blandevann. Hvis man gjør en avtale om dette med butikken så får man levere inn det som blir til overs her også. Husk alkoholfritt alternativ til de som ikke drikker (i tilfelle du spør for at du skal gifte deg snart..) :)

 

Hilsen anonym 1755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 46 stk i bryllupet, og brukte ca 14 000,- på drikkevarer. Det var selvfølgelig en del igjen, men heller det enn å ha for lite.

 

Vi hadde:

- brus/blandevann

- rødvin

- hvitvin

- cognac

- whiskey

- øl (både med og uten alkohol)

- juice

- martini

- bacardi (razz + andre)

- vodka (vanlig)

- likør

- baileys

- kaffe

- tja.. det jeg kom på i farten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85 gjester, tror pol-regningen var på 22 000. Folk ble godt skjenkt og festen varte til ut i de små timer. Vi dro kl 05.30:-) Veeeeldig artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...