Gå til innhold

Hvor tidlig har du reist med spedbarn til Syden?


Leer

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr. 2 til sommeren og vi vurderer å reise til Spania relativt kort tid etter fødselen, sett at alt går som normalt. Vi skal bo privat, og ellers har jeg en gutt på 2,5 år.

 

Kan man reise før de har fått første vaksina? Hvor liten var babyen deres når dere reiste på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storesøster var 18 måneder og minsten var 2 måneder da vi dro. Utroooolig deilig.Var der 2 uker men skulle gjerne vært der 2 måneder =0). GOD TUR =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var tre måneder da vi reiste (ble tre måneder da vi var der). Gikk bare fint og vi koset oss! Men holdt oss mest ved basseng, ikke strand, syntes det ble for mye styr med sand og solkrem og melk og bleieskift og sånt.. Bedre å være i nærheten av hotellet syntes jeg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania er trygt og godt, så så snart du og baby er i form til det er det vel bare å reise. Ville unngått den varmeste tiden når de er så små.

 

Første gang minstemann reiste til "syden" var han 8 uker, og det har vært blant de enkleste flyturene våre. Han sov stort sett hele veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Gran Canaria i slutten av oktober. Har termin i begynnelsen av august, så vi får se hvor gammel den er. Men er vel 10-12 uker. Vi skulle reist med frøkna da hun var like gammel, men måtte bli hjemme pga sykdom. Så da ble det ikke tur før hun var 6 mnd.

Gleder oss masse, selv om jeg er litt usikker på om det blir mer styr enn kos. Håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...