Sessan <3 apriljente Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Søndag 03.04.11 våknet jeg kl 02 på natta av noen litt vonde maserier som kom uregelmessig, tenkte ikke noe mer på det og sovnet igjen. Tenkte iallefall ikke at det var noe fødsel på gang. Da jeg våknet kl 09.15 tok jeg meg en dusj, spiste litt mat og ryddet litt. Maseriene var der fortsatt, ringte føden og fortalte at jeg hadde uregelmessige maserier og at jeg ikke hadde kjent baby så mye siden dagen før. Fikk da beskjed om å komme inn å ta en sjekk på baby, hun hadde det helt topp og da de bare skulle sjekke meg så ble de helt forfjamset, det var 4,5 cm åpning. Kl var da 11.30. Oi Oi ) ingen regelmessige rier i det hele tatt, og ikke var det sånn vondt heller. Fikk beskjed om å gå litt for å få baby godt ned i bekkenet, og det gjorde jeg! Trengte litt lystgass på de siste riene, ca 40min. Før jeg fikk beskjed om å presse 4 pressrier å endelig hørte jeg babygråt min lille prinsesse Isabell ble født kl 15.01. Helt utrolig fin og "nesten" smertefri fødsel! De kalte det en drømmefødsel og at jeg var lagd for å føde så det var moro! Så ifra aktiv fødsel (4 cm åpning) til hun var ute, så tok det kun 3,5 time og jeg som gruet meg sånn Lykke til alle dere andre som venter <3 Jeg nyter og koser meg med vesla hver eneste sekund hun er selvsagt verdens nydeligste! Og storebror verdens stolteste storebror
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Gratulerer såååå mye med den lille prinsessen!!! Og takk for at du delte din fødselshistorie med oss Lykke, lykke til videre og kos dere masse Klem fra
Sessan <3 apriljente Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Tusen takk glemte helt å skrive at Isabell veide 3560g og var 51cm lang, og at hun kom 10 dager før termin
happybaby&mamma Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Det er så flott og lese om dere som har hatt lette fødsler.. Kjenner at fødselsangsten min demper seg litt :) Gratulerer så mye:)
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Wow! Ja dette var greit Gratulerer så mye, og lykke til videre )
feris *fødeklar :)* Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så masse kjempefin vekt og lengde på bebisen..venter nr 2 og hører det går fort med nr 2...får se hvordan det går her 31+2 idag... takk for at du delte en fin opplevelse, ha en fin barselperiode.
Mini84 Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så mye! Jeg tror jeg bestiller en sånn fødsel:)
Popelko Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så mye med den lille jenta For en fin fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå