Gå til innhold

Fødselshistorie om da Isabell kom til verden <3 03.04.11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 03.04.11 våknet jeg kl 02 på natta av noen litt vonde maserier som kom uregelmessig, tenkte ikke noe mer på det og sovnet igjen. Tenkte iallefall ikke at det var noe fødsel på gang. Da jeg våknet kl 09.15 tok jeg meg en dusj, spiste litt mat og ryddet litt. Maseriene var der fortsatt, ringte føden og fortalte at jeg hadde uregelmessige maserier og at jeg ikke hadde kjent baby så mye siden dagen før. Fikk da beskjed om å komme inn å ta en sjekk på baby, hun hadde det helt topp :) og da de bare skulle sjekke meg så ble de helt forfjamset, det var 4,5 cm åpning. Kl var da 11.30. :) Oi Oi :)) ingen regelmessige rier i det hele tatt, og ikke var det sånn vondt heller. Fikk beskjed om å gå litt for å få baby godt ned i bekkenet, og det gjorde jeg! Trengte litt lystgass på de siste riene, ca 40min. Før jeg fikk beskjed om å presse :) 4 pressrier å endelig hørte jeg babygråt :) min lille prinsesse Isabell ble født kl 15.01. Helt utrolig fin og "nesten" smertefri fødsel! De kalte det en drømmefødsel og at jeg var lagd for å føde :) så det var moro! Så ifra aktiv fødsel (4 cm åpning) til hun var ute, så tok det kun 3,5 time :) og jeg som gruet meg sånn :) Lykke til alle dere andre som venter <3 Jeg nyter og koser meg med vesla hver eneste sekund :) hun er selvsagt verdens nydeligste! Og storebror verdens stolteste storebror :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå mye med den lille prinsessen!!! Og takk for at du delte din fødselshistorie med oss ;)

Lykke, lykke til videre og kos dere masse :)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk :) glemte helt å skrive at Isabell veide 3560g og var 51cm lang, og at hun kom 10 dager før termin :)

Skrevet

Det er så flott og lese om dere som har hatt lette fødsler.. Kjenner at fødselsangsten min demper seg litt :):)

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Wow! Ja dette var greit :) Gratulerer så mye, og lykke til videre :))

Skrevet

Gratulerer så masse :) kjempefin vekt og lengde på bebisen..venter nr 2 og hører det går fort med nr 2...får se hvordan det går her :) 31+2 idag...

takk for at du delte en fin opplevelse, ha en fin barselperiode.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg tror jeg bestiller en sånn fødsel:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta :D For en fin fødsel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...