Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Vet dere hva Svigerfar har gjort nå? Han drakk seg pære full (på hjemmebrent sterkøl og sprit, selvfølgelig) og satt seg i bilen for å hente ved. Naboen kom nemlig innom å fortalte han at kommunen hogde ned en hel haug med trær langs en vei et lite stykke unna. På dette tidspunktet var han jo selvfølgelig allerede dritings, men det stoppet ikke han, for det var jo gratis ved! Og vet dere hva? Han ble stoppa! Mista lappen i to år og 60 000 kr i bot! HAHAHAHA! Den som ler sist ler best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Ha ha. Og ja, husker godt svigerfaren din fra den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, hvordan kan man glemme den svigerfaren! Jeg ler jeg også, skadefro som bare det: man kaller det jo å spare seg til fant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Link til innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Det er vel en av de mer uforglemmelige trådene og innleggene dine er vel i kategorien "jeg tror nesten ikke det jeg leser". Tenkt på alle pengene han nå sparer på å ikke kjøpe bensin ved å la bilen stå! At folk kjører dritings er så forferdelig at jeg synes 60.000 er en mild straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 hahaha... Det var til pass for ham. Og selvfølgelig husker jeg svigerfaren din. Jeg leste innleggene dine høyt for mamma, og vi lo så tårene trillet! Men... Nå kan det vel hende at han blir ENDA verre?!!? Øh.. Hvis det faktisk er mulig da;) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Hihi, ja hvem husker ikke svigerfaren din!? Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Et prima eksempel på god gammeldags "karma in action;)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 HI her Jeg tenkte det samme; nå sparer han jo masse penger! Bare synd for han at han bor på et sted der man er fullstendig avhengig av bil. Men han har jo kjerring med førerkort da... Nå blir han sikkert enda mer umenneskelig å tilbringe tid med, men jeg har satt foten ned, jeg drar ikke dit mer med mindre det er ursdagsfeiring eller noe. I DONT CARE!!! åh, herregud som jeg koser meg over dette! Håper han får fengselsstraff også...! muhahaha! Forresten, heldigvis skadet han ingen da han fyllekjørte, han kjørte bare ned i grøfta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Herregud, som jeg lo av svigerfar-tråden! Jeg måtte fortelle om han på jobben. Artig at du kommer med oppdateringer. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #11 Del Skrevet 8. april 2011 Link til første tråden? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #12 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg må bare fortelle en anen historie som samboeren fortalte meg her en dag. Da han (sambo) var liten gutt reiste de gjennom Bø i Telemark og badeland på vei til et familiemedlem. Sambo hadde så lyst til å gå på badeland, men det var jo så dyrt! Istedet stoppet han bilen langs en bekk der sambo og broren hans fikk bade i trusa. Vi reiste forbi denne bekken når han fortalte det, og vet dere hva? Man kan se Badeland fra bekken! Og man kan helt sikkert høre masse glade rop og musikk derfra også. Snakk om å gjøre alt værre og å gni salt i såret på en liten unge! hilsen HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #13 Del Skrevet 8. april 2011 link til opprinnelig tråd: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142934894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå