Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Og er det noe dere har hver gang?? (forspill) Her er det tut og kjør i 2min max. Har så lyst og har sagt det flere ganger og prøvd og alt det der.Men da kalles det for mas...og blir jo ikke tent av det som han sier,joda,men hva skal jeg gjøre da?Er vel 6år siden sist.MINST...Og har lyst å ha sex i mer enn 2min.han blir så kåt med engang han skal inn i meg for jeg er så trang og deilig sier han.Fint er det,men jeg sitter da alltid igjen.Han tenker aldri på meg eller på å stimulere meg på andre måter.Verken før eller etter.Normalt? Han sier han liker det og utforske og gjøre det,men bare orker ikke.Så sliten etter en dag på jobb... Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Du må ikke be, du må kreve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe joda det er lett.Da blir det null sex på flere uker.Han skal være i humør til å ha sex og visst jeg sier noe eller nevner noe må han vente lenge for han mener at jeg da maser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Du kunne heller onanert enn å ligge med en sånn egoist. Da ville du i det minste bli tilfredsstilt ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå