Gå til innhold

5 mnd ventetid på LAP! er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time på Haukland i sep, og lurer på om andre som har fått raskere time andre steder? Eller har noen tips/råd? det føles fryktelig lenge til, særlig ettersom legen min mener at begge egglederne mine er helt tette, så jeg har ikke sjans uten en laproskopi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke fritt sykehusvalg da? Kanskje et annet sykehus har kortere ventetid i nærheten av der du bor?

Skrevet

Du kan kanskje prøve å få time på betanien, tror det er kortere vente tid der.... Gyn. sendte inn papirer i slutten av feb. fått time i midten av mai.. Er jo fritt sykehusvalg, så du kan jo kanskje bytte??

Lykke til med venting og prøving :)

Skrevet

Jeg ble tatt inn etter en uke eller noe jeg, men det var fordi det var noen som hadde sagt fra seg en time.

Pass på å ha smertestillende piller hjemme...

Skrevet

Jeg fikk med resept på smertestillende piller når jeg fikk innkallingen til LAP. i posten.

Hvordan er det med smerte? er det samme dagen det gjør vondt, eller har man vondt i noen dager?

Skrevet

Jeg hadde vondt i en ukes tid. det som gjør vondt er luften de blåser opp magen din med. den sitter igjen i kroppen en stund og gjør gjør veldig vondt i skuldrene og selvfølgelig magen. men om man har smertestillende går det jo bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...