Apple80 Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg har fått time på Haukland i sep, og lurer på om andre som har fått raskere time andre steder? Eller har noen tips/råd? det føles fryktelig lenge til, særlig ettersom legen min mener at begge egglederne mine er helt tette, så jeg har ikke sjans uten en laproskopi..
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Er det ikke fritt sykehusvalg da? Kanskje et annet sykehus har kortere ventetid i nærheten av der du bor?
Erle85 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Du kan kanskje prøve å få time på betanien, tror det er kortere vente tid der.... Gyn. sendte inn papirer i slutten av feb. fått time i midten av mai.. Er jo fritt sykehusvalg, så du kan jo kanskje bytte?? Lykke til med venting og prøving
Fauna00 Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Jeg ble tatt inn etter en uke eller noe jeg, men det var fordi det var noen som hadde sagt fra seg en time. Pass på å ha smertestillende piller hjemme...
Erle85 Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk med resept på smertestillende piller når jeg fikk innkallingen til LAP. i posten. Hvordan er det med smerte? er det samme dagen det gjør vondt, eller har man vondt i noen dager?
Fauna00 Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Jeg hadde vondt i en ukes tid. det som gjør vondt er luften de blåser opp magen din med. den sitter igjen i kroppen en stund og gjør gjør veldig vondt i skuldrene og selvfølgelig magen. men om man har smertestillende går det jo bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå