fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg tar endel bilder, men er ikke så flink. Det blir jo noen blinkskudd innimellom, sånn som i dag ) Ble veldig fornøyd jeg!! Noen som har tips å dele )
*smula* Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Ha kamera tilgjengelig der dere oppholder dere, da blir det brukt oftere. Gå nærme objektet, og bruk gjerne ekstern blits, da slipper man de veldige lys/skygge-overgangene.
Træægtrønder`n :) Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Er ganske dårlig på å ta bildene for hun ser jo så fort bort. Og i tillegg har hun en tendens til å se forskrekket ut. Men det blir en del bilder. Overførte nettopp 750 bilder fra kamera til pc for mars... Ikke alle er verdt å sette i albumen for å si det slik...
mastermind Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Nei, har dårlig samvittighet. Har fått nr 2 og kanskje bare 1/10 av det vi tok med nr 1.... Men sikkert nok til album osv, men skulle tatt mye mer!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 har også dårlig samvittighet nå med nr 2, vi har tatt mye mindre enn med nr 1 å spesielt filmingen, kan kansje telle på 1 hpnd hvor mange ganger vi har filmet han. Har sååå dårlig samvittighet, prøver å bli flinkere.
Noregsgard Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Jeg tar kanskje litt for mange bilder. Ser jeg at han gjør noe spennende, morsomt eller bare koser seg så finner jeg frem kamera og tar minst 20 bilder av akkurat det samme. Tenker liksom at jeg skal velge det som ble best av de bildene, men når jeg skal gå gjennom de så får jeg meg ikke til å slette noen av de :/ Slik har jeg holdt på i snart 8 mnd, og det går ikke mange dager uten at jeg tar et bilde. Har de inne på mapper på pc'en der en mappe er fra han var 1 mnd, 2 mnd, 3 mnd osv. (og lagret de andre plasser i tilfelle pc'en skulle tatt kvelden) Men tenker at det er bedre med for mange bilder enn for lite bilder, så får jeg heller sortere de skikkelig senere. Kan skylde på at han er min første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå