Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Hvordan forholdte dere dere til alkohol? Drakk dere like mye som før? Drakk dere mindre? Var dere avholds? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Vi prøvde i fjor vår og sommer (ble gravid i september) og drakk da litt alkohol den samme uka som jeg hadde fått mensen. Holdt meg til små mengder, type et par bokser cider på båttur eller et glass hvitvin om kvelden. Har et barn fra før, så flatfyll hadde ikke vært aktuelt i ferien uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Nå er jeg ingen stor alkoholdrikker da, så noe stort problem er det ikke.. Men i begynnelsen var jeg bevisst og holdt meg unna mellom EL og mens. Så drog det ut i tid det å bli gravid, og da fant jeg ut at det beste er å leve som normalt. Og da kunne jeg fint drikke litt uansett hvor i syklusen jeg var. Men var aldri så mye at jeg var merkbart berusa. Tror forøvrig ikke jeg drakk noe mellom el og mens den syklusen jeg ble gravid, men det var jo bare tilfeldig. Andre graviditet var ikke planlagt, så da drakk jeg vin og likør et par ganger mellom El og forventet mens. Men ingen store mengder. Babyen er ikke født enda, men er ingenting som tyder på at det er skjedd noen skade hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Nå er jeg ingen stor alkoholdrikker da, så noe stort problem er det ikke.. Men i begynnelsen var jeg bevisst og holdt meg unna mellom EL og mens. Så drog det ut i tid det å bli gravid, og da fant jeg ut at det beste er å leve som normalt. Og da kunne jeg fint drikke litt uansett hvor i syklusen jeg var. Men var aldri så mye at jeg var merkbart berusa. Tror forøvrig ikke jeg drakk noe mellom el og mens den syklusen jeg ble gravid, men det var jo bare tilfeldig. Andre graviditet var ikke planlagt, så da drakk jeg vin og likør et par ganger mellom El og forventet mens. Men ingen store mengder. Babyen er ikke født enda, men er ingenting som tyder på at det er skjedd noen skade hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå