Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Da har jeg vært på ultralyd og alt står bra til med den lille. Jeg har vært på tre ultralyder så langt (pga et forskningsprosjekt jeg har vært med i) og for hver gang blir jeg flyttet noen dager lenger unna menstermin. Første termin ble jeg flyttet 4 dager, så nye 3 dager ved neste ultralyd og i dag ble jeg flyttet ytterligere 4 dager. Det er veldig spesifisert hvor langt et foster skal være i de forskjellige ukene og det er visst lite skjønn i forhold til dette. Er det slik at alle foster følger samme utvikling uavhengig av foreldrenes gener (lengde/bredde) de første 18 ukene (er i uke 18 nå)? Jeg er nemlig veldig lav (157 cm) og min mann er lav (168 cm). Slik jeg ser det må det da være naturlig at også babyen er lav? Jeg er så lei av å bli flyttet tilbake hele tiden. Jeg hadde jo en positiv graviditetstest i hendene den dagen helsepersonell nå mener at jeg ble gravid!!!!! Liker ikke å ikke bli hørt... Skriver frustrasjonen min her for å se om noen andre har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg aner ikke når det kommer til lengde, men vet hvor frustrerende det er å bli flyttet. Jeg visste akkurat hvilken dag jeg ble gravid, men legene mente at det ikke stemte pga målene fra ul. Uansett, det ble planlagt ks på meg, så måtte ikke vente. Men var frustrerende mens det stod på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå