Gå til innhold

Favoritt stilling..... Trenger inspirasjon, og sexdebattsidene er døde... Kan noen inspirere meg?....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir liksom "alltid" misjonær for tiden! Blæ... Vil mere liksom! hva liker dere best? Jeg er ikke veldig crazy, men littt variasjon hadde vært noe =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den stillingen jeg får orgasme fortest i, er når jeg sitter oppå han, og han sitter ganske oppreist (f.eks. i sofaen).

 

Da stimulerer penisen g-punktet og klitoris blir stimulert ved å "gnis" mot magen hans.

 

Kommer gjerne i løpet av et par minutter på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sitter oppå han føler jeg at jeg må ha noe å holde meg fast i liksom................ Hvor skal jeg ha hendene? Føles unaturlig å masere mine egne pupper når mannen er der liksom.... Gjør jo det når jeg er aleine, men klarer ikke stimulere meg selv mens han ser på.... Og når jeg nærmer med orgasme, så klarer jeg nesten ikke fortsette, for da trenger jeg at han "overtar" komandoen liksom.... hmmmmm ... Favoritten min er doggy... =) Da kommer jeg FORT, må liksom holde igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! Nå ble jeg jo kåt! =) he he, takk for link, ante ikke at jeg kunne bli kåt av å swe på nrk-helse liksom!

 

Skal ta med meg pcen opp i senga og studere... =)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha noen råd.... Jeg får mest orgasme sånn liggende på siden bakfra............ =) Da maserer han puppene samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...