Gå til innhold

Hvis dere visste passordet til eksen sin facebook ville dere sagt det til han eller snoket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

han dro for flere mnd siden og slettet meg fra vennelisten sin,det han ikke vet er at jeg har full tilgang til kontoen hans.Innerst inne vil jeg ikke vite passordet fordi det er ting der som sårer meg da jeg egentlig vil ha han tilbake.Ser at han har skrevet med flere damer eller venninner og funnet ut ting han har lyvd til meg om som har kommet frem i samtaler med andre der.

 

Ville dere sagt fra om passordet eller beholdt det?

jeg er jo nyskjerrig og har litt oversikt der inne men innerst inne så sårer det jo så egentlig best å ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg ville sagt noe. Men for å skåne meg selv ville jeg nok sluttet å snoke. Du sier jo du blir såret av det du finner der, så det beste er vel å bare la det være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har passordet til min x sin facebook (mulig han har endret det nå da, er et år siden) men har aldri logget inn på hans side. Ikke har jeg sagt noe heller, for jeg ser ikke noe poeng med det rett å slett. Var hele tiden inne å sjekket veggen hans en lang periode. Innså plutselig selv hvor patetisk det var å skulle være så "besatt" av det mannen så lenge etterpå så jeg sletten han som venn og sluttet helt å ta kontakt etc. For en befrielse det var =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt det, men ville heller ikke snoket. Vill prøvd å glemme det og komme meg videre i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 3 barn sammen da så kontakt må vi ha,noen ganger MÅ jeg bare titte selv om jeg egentlig ikke vil..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde akkurat ei venninne som ble "hacket" av mannen sin.... Mannen er psykisk ustabil, og det var MYE drit han slengte der altså! At hun hadde vært utro, og skifta navnet hennes og posta mye drit... =( Hun måtte slette hele siden, for folk trodde jo det var hu som hadde klikka! =(

 

Det er IKKE greit å hacke/snoke på andres facebooksider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene selvsagt!! Tenk om noen hadde gjort det med deg? Det er jo straffbart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, siden du vil ha han tilbake, så hadde jeg nok ikke snoket. Det sårer deg mer en det gjør godt. Ville nok heller ikke sagt noe til eksen om at du vet passordet.. :P

 

 

Jeg er så slem at jeg hadde lest, og snoket skikkelig om der var meg.. :P Men kun om jeg ikke hadde følelser og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg logger inn på min facebook fra en annen maskin en den jeg bruker til vanlig eller fra en annen browser på min maskin får jeg melding om det til epost jeg, trodde alle fikk det. Da vil han jo se at noen har logget seg på facebook.

 

Ellers har jeg passord til både mail og facebook og stort sett allt annet som er exen sin jeg. og han vet det. han har 4 passord han bytter på og har ikke gjort om på dette siden vi var sammen for han VET at jeg aldri ville gått inn på hans utenom at han ber meg.

Det har hendt når han sliter med å få netttilgang at han ringer og spør om jeg kan sjekke ting for han.

 

Han har derimot ikke mine passord på ting som mail eller facebook og andre slike sider.

Selv om jeg tviler sterkt at han ville spionere på meg og mitt.

 

Syntes forsovidt du skal slutte å gå inn på siden hans, det gjør deg ikke noe godt. Og du klarer ikke legge forholdet bak deg om du hele tiden holder det ved live med å snike på han. Desutten er det ganske creepy når noen holder på slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og 1 barn sammen men er allikavel veldi begrenset HVOR mye kontakt man må ha vettu. En kort sms med info innimellom er nok med mindre noe alvorlig/viktig skulle skje

 

Ano 13:42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sleiping, så jeg ville ha snoket. Kanskje det å få vite dritt om han gjør at du lettere kommer over han ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...