Gå til innhold

Har en nyfødt liten gutt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg elsker både ham og storebror høyere enn noe annet <3 Har ikke visst kjønnet i noen av svangerskapene, og hadde ett lite håp denne gangen om å få en liten jente. Min kjæreste har sagt max 3 barn, og nå kjenner jeg mer og mer på at jeg ønsker ett til lite nurk..

Blir det gutt blir jeg overlykkelig, men håpet er jo ei jente neste gang. Ønsker så intenst høyt å få oppleve begge kjønn, og kjenner det stikker litt når venninnene mine får ei jente :-/ Er kanskje noe med det forholdet jeg har til mamma som gjør at jeg vil oppleve det samme med min evt. datter..

 

Har bestemt meg for at det blir en til baby iallefall, det blir det det blir, men jeg skal gi det ett til forsøk :-) Blir det ikke jente kommer jeg uansett til å bli like lykkelig, elsker guttene mine og kunne ikke vært mer stolt, men da føler jeg at jeg har gitt meg selv den muligheten iallefall :-)

an jo hende jeg endrer mening, men om ett par år så er det nok påan igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg i veldig god form, lillegutt er tre uker gammel, hadde en flott fødsel og har en fantastisk flink 2,5 åring hjemme.

Har også en super samboer som selvfølgelig tar sin del av kaka og masse familie rundt meg som gladelig triller tur en gang iblandt eller passer barna hvis jeg og samboer ønsker å få litt alenetid/ta en fest osv :-)

Jeg elsker barn, og kan ikke tenke meg å ikke få oppleve det å få ett til barn, så ja, jeg har bestemt meg for at det blir ett lite nurk til når eldstemann begynner på skolen =) For meg er barna mine det største og beste i livet mitt, har selv 5 søsken og ønsker en stor barneflokk, så når samboer sier max 3, så blir det 3 ;-) Og er vi ekstra heldige kan det jo hende vi får oppleve å få en jente neste gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...