Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 To positive tester i går, enda jeg har kobberspiral og ammer vesla på 6 mnd ca 6 ganger pr døgn.... Legen henviste meg til gynekolog, og jegvar der i dag. Men han så ingenting på ultralyd. Han sa at man først kan se et foster ved ca 4- 5 uker, så jeg er vel kortere enn det. Siden det er så tidlig, ønsker jeg abort. Men jeg vil nok ikke klare å ta abort når det blir 7 - 8 uker, tror jeg. Legen sa at de ikke kan gjøre noe før de ser et foster, og jeg fikk ny time 19. april. Målte HCG i dag, og skal gjøre det samme på mandag...... Noen med erfaringer/ kunnskap? Glemte jo å spørre om hvor tidlig det lar seg gjøre å gjennomføre en abort. Det tar vel tid fra man søker til inngrepet gjennomføres også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Som legen sa. De kan ikke gjøre noe før de faktisk ser et foster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Men hvor lang tid tar det fra man søker til man kan gjennomføre det? Mener å ha hørt at det kan ta ganske lang tid.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Får tatt abort under 1 uke etter at det er konstatert at det er en intakt graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 De bør i alle fall se plommesekken rundt 5 fullgåtte uker. Jeg har hatt et par SA i den perioden, og da kunne de se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Fikk selv svar at de ikke kunne utføre abort (dvs kirugisk) før etter hjertet hadde begynt å slå. Det syntes jeg var grusomt, hadde lyst til å ta abort før hjertet begynte å slå Kanskje andre regler når det gjelder medisinsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå