Gå til innhold

Vann i kroppen,jenter?

Anbefalte innlegg

Huff, begynner å merke at vannet begynner å fylles opp i fingrene allerede,bare såvidt jeg får av meg gifteringen nå:S

Heldigvis har bena sluppet unna til nå,men regner jo bare med at det fylles opp her også etterhvert.

Er det noen som har vært gjennom dette og som kan gi noen råd om hvordan man kan få stagget denne utviklingen?Kjenner jeg begynner å grue meg litt til heten ettehvert slår inn i tillegg,så vil gjerne være litt i forkant her.

Kan jo nevne at jeg går tur og beveger meg ute hver dag og prøver å drikke masse(ganske enkelt siden jeg konstant er tørst,hehe).Ellers vet jeg lite om hva som kan hjelpe av spiselige/drikkbare matvarer.Eller noe helt annet?

Håper nesten at det finnes andre her inne i samme båt,tenkte at det var litt tidlig å bli vannballong nå...

Noen med goe råd?:)

Er forresten 23+5 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143118522-vann-i-kroppenjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eneste som er og gjøre egentlig er vel og drikke masse vann (som du allerede gjør) :) og kutte ned på salt/krydder, siden det er med på å binde vann til kroppen... Bortsett fra det så er det vel ikke så mye og gjøre for å stagge utviklingen...

var veldig plaget med dette forrige sv.skap, og på utviklingen denne gangen så ser det ikke ut til at jeg slipper unna denne gangen heller...

Ok,takk for tips:)

Blir vanskelig å holde seg unna salt kostohold,er liksom det jeg trigger på i dette svangerskapet...men hva gjør man ikke for å prøve å unngå medisterlooken;)

Lykke til til deg,håper det går bedre enn du tror denne gangen.

Jeg trodde jeg slapp unna i dette svangerskapet men da trodde jeg feil gitt hehe. har ikke spist så mye salt eller noe dette svangerskapet. men nå har jeg ødemer på 3. bena ser ikke ut og i morgen må jeg på sykehuset for å tilpasse skinne til hendene. hendene sover stort sett hele tiden. kan ikke holde tlf me høyre pga at den sover å d blir smertefult. bruker foot og leg gel på føttene så jeg får iset de ned. drikker masse og holder meg unna d meste av salt. men ingenting hjelper hær i gåren:/

Lykke til videre i svangerskapet:)

Jeg hadde ikke noe særlig vann i kroppen forrige gang, ikke en gang helt på slutten. Så denne gangen var overraskelsen stor da jeg plutselig hadde legger som tømmerstokker. Er litt hoven i hendene så jeg har tatt av ringen i tilfelle jeg plutselig hovner opp der også.

Den dagen da jeg plutselig var så full av vann dro jeg til legen for en sjekk for jeg følte meg ikke helt bra. Jeg fikk konstatert uvi og han mente det kunne forårsake slike akutte vannproblemer. Jeg beveger meg mye, men det blir kanske for mye gåing og ståing i jobben. Nå har jeg ligget med beina høyt i flere timer, men de er fulle av vann fremdeles.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...