Gå til innhold

Hva får dine barn i påskeegget?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De får STORE egg =)

 

Med popcorn, kinteregg, en DVD hver (fordi jeg hardårlig samvittiget for at jeg skal jobbe heile påska...), rosiner til mini, masse forskjellig godteri, såpebobler, og en kinobillett =)

 

 

Mannen får et med godteri og DVD han også.... Siden jeg skal jobbe så mye! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er snuppas første påskeegg. Hun er ikke vant til mye søtt og dritt, så vi holder det liten og akkurat passe for henne. Tror opplevelsen blir større enn selve innholdet for henens del.

 

Hun får en liten eske rosiner, noen bananchips (Hun er helt vill etter disse to tingene så de er en selvfølge i egget), og så får hun noen smågodtting oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er litt over 2 år, og får vel et middels stort egg. Har til nå kjøpt kinderegg(her er leken den morsomste, sjokoladen gir han til pappaen:-)), en Byggmester Bob figur, som jeg tror det er drops inni. Så blir det nok en melkesjokolade og en dropseske, evt noe salt snacks, gullfisker eller noe sånt.

Vet ikke om han skal få alt godteriet på en gang, det får vi vel se an. Har også kjøpt en liten bok og modelleire, også blir det vel kjøpt et par småting til.

Jeg har termin i påsketider, så føler vel litt for å skjemme han bort litt om jeg ikke skulle være der, eller vi nettopp er kommet hjem med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de skal få påskeegg med godteri:) Eldste skal få ett gnufullt ett med så mye smågodt at hun kan ete til ho spyr hver dag hele påska:) (ho spiser ikke mye godteri da,så egget kommer til å vare til jul hehe)

Yngste er bare 14 mnd så her blir det pittelitt sjokolade,en mengde ostepopp,noen seige godteting og rosiner. Ho blir stolt bare hun får noe.

 

Gleder meg til å gjemme eggene og se øynene på barna når de åpner eggene hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...