Gulljentene Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jenta mi ble 4 mnd i går og idag rullet hun av gårde i stua - HJELP! Kan ikke huske at storesøsteren var så kjapt ute. Merk - dette er IKKE er skryteinnlegg Heller et bekymringsinnlegg....håper ikke hun har tenkt å gå når hun er 8 mnd eller noe sånt!! Her blir det opp med trappegrinden asap! Er dette uvanlig forresten? På tirsdag var vi på kontroll med fysioterapeut tilstede, da var det mange kommentarer som falt om hvor flink hun var til å rulle fra rygg til mage, men kun én vei da Nå istad så kunne hun plutselig mage til rygg også!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jo, det er tidlig=) Størstejenta mi begynte ikke å rulle begge veier før hun ble 6 mnd gammel, samme med min yngste (yngstejenta begynte riktignok å åle seg fremover på 6 mnds dagen, så hun kommer seg fremover på den måten istedet for å rulle, mens eldste rullet seg dit hun ville fram til hun begynte å åle 8,5 mnd gammel, så tydelig forskjell på de små Ps; min yngste har hatt noen dager innimellom, da hun var 4-5 mnd gammel, hvor hun har holdt på slik som din- at hun plutselig rullet begge veier, og kom seg bortover stuegulvet på den måten, men jeg kan "berolige" deg med at dette kun skjedde innimellom, så det var ikke noe hun gjorde med vilje eller kunne gjenta dagen etterpå
Ane Elise Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Hei, Lille nurket mitt klarte å rulle fra magen til rygg samme dag som han ble 4mnd gammel. Helt sykt! Ei uke etter klarte han å knekke koden åssen han skulle åle fremover. Noen få dager etter det var det full rulle fra rygg til magen. Han er blitt utrolig sterk
Træægtrønder`n :) Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Så spennende:) Min er 4 måneder og prøver og prøver. Blir helt frustrert stakkars. Er nesten helt over, men så er arma i veien for å rulle helt rundt på magen. Må le når jeg ser på henne for hun strever og strever. Vanskelig å få henne til å sove på natta etter amming for hun skal hele tiden ha tak i foten sin og prøve å rulle rundt. Har holdt på slik lengre så jeg ser for meg at det er en stund til hun ruller rundt. Vil også påpeke at det er litt synd at du må påpeke at det ikke er et skryteinnlegg. Må da være lov å skryte av babyene våre Om de er kjappe eller sene så regner jeg med de fleste mødre er stolte av babyene sine. Det er i alle fall jeg selv om hun er "helt vanlig" og ikke noe spesielt tidlig ute i utviklingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå