Gå til innhold

Mitt lille Hælvette!!

Anbefalte innlegg

I går kveld, etter en god middag med mannen, mens jeg rydda unna no kopper kjente jeg noe rant mellom bena mine... Gikk på do der jeg fort opp daga at det var blod. Var bare en dråpe da... Ringte legevakt å fikk beskjed å komme om det ble værre! reiste meg opp å da rant blodet. Fikk i barnevakt til guttungen å dro neddover til legevakta! Hadde da fylt opp tre bind med blod!! å det fortsatte å renne. Snakka med lege som henviste oss til gyn. Dro dit å fikk beskjed om å forberede oss på det værste..

Det var to leger der! ei på opplæring og en overlege. De sjekka innvendig og synes alt så fint ut. Tok også en innvendig ul der det lå en liten spire å sprella å hjertet slo og alt var bare OK!! Men de vet ikke hvorfor jeg blør.

Blør ennå litt i dag! ikke overhode så mye som i går! Er overlykkelig at alt er ok med den lille. Har fått beskjed om å ta livet med ro til blødningen er gitt seg. Så krysser fingra for at den gjør det snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143118486-mitt-lille-h%C3%A6lvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner veldig godt at du ble redd av dette. ikke noe gøy i det hele tatt med blod i svangerskapet, det skal liksom ikke være sånn. Men, det kan gå helt fint. Selv har jeg hatt mye og mange blødninger så langt. Er nå 16 uker og alt står fortsatt bra til med den lille i magen, men har vært veldig redd og bekymret. Hadde 2 blødninger i uke 10 og i uke 12 hadde jeg 3 styrtblødninger. Blodet rant gjennom alle klær og alt var forferdelig. På ul sparka spiren som bare det, så den har tålt mye så langt i sitt korte liv :) Jeg blør fortsatt litt hver dag, men nå gammelt blod. Har en blodansamling i livmoren som de ikke vet når den ev vil forsvinne, kan være sånn resten av svangerskapet også. Prøver å slappe av, men det er ikke så lett. Vil jo at dette skal gå bra, og slapper også av, i håp om at det skal hjelpe. I forrige svangerskap blødde jeg ikke en eneste gang, så ikke gøy å oppleve dette. Håper virkelig at den lille der inne fortsetter å ha det bra og at jeg kan slappe av mer etterhvert!

Masse lykke til til deg, håper blødningen stopper snart, og ta det med ro og prøv å slappe av så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...