Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 og resten av uka og, desverre. Get a life!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Hva annet skal man gjøre på kvelden etter barna har lagt seg da? Kom med noen gode forslag. Og jeg gidder ikke sitte å lese en hel kveld. Det tar jeg heller på senga, trening før tven skrues på. Jeg kan jo så klart sitte å se i veggen, men hvor gøy er det liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Signerer. Jeg kunne fint levd et liv uten TV, så lenge jeg fikk sett nyheter på nett-TV. Hvilket liv er det å sitte i sofaen og glo på alle disse teite seriene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 fredag er tv kveld og mye bra underholdning:) Jeg er ikke tv slave og jeg har et liv alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Er det noe bedre å sitte her da? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 hva annet skal man gjøre når barna har lagt seg? Bygge lego alene? Det blir litt kjedelig i lengden. De fleste er i tillegg veldig hjemmekjære, og vil helst sitte hos seg selv (mange har jo unger selv som legger seg tidlig). Blir litt vanskelig å gjøre noe da. Bedre å se på tv, enn å glo i veggen. Håndarbeid, lese, internett, husarbeid osv kan man jo gjøre mens man ser tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammadaltenpipestilken Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Hva er det med dibbere som sitter med pcen på fanget hele dagen, for å ber andre om å få seg et liv.....?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå