Gå til innhold

Er du aktivt medlem eller støttemedlem i noen organisasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg har mange prinsipper og meninger selv, som jeg mer eller mindre holder fast ved. Men jeg er ikke medlem av noen organisasjon. Tenkte på det i går, at egentlig burde man jo melde seg inn i organisasjoner som stemmer overens med sine overbevisninger, hvis ikke sitter man der med prinsippene sine da, uten å utrette noen ting..

Hva med dere? Er dere medlem i noen organisasjoner?

Fortsetter under...

Dyrebeskyttelsen, Syklistenes landsforbund, Norges naturvernforbund og Folkeaksjonen for oljefritt Lofoten og Vesterålen.

Og så pleier vi å gi penger til Leger uten grenser og Røde kors selv om vi ikke er medlemmer.

Her i huset har mannen og jeg litt forskjellige medlemskap. Han i Røde kors (aktiv i hjelpemannskapet) og Heimvernet sin ungdomsorganisasjon. Jeg er medlem i Amnesty International, PLAN Norge (frivillig oversetter og foredragsholder) og Høyre.

Annonse

-Jeg jobber frivillig og er medlem av dyrebeskyttelsen.

-Har to fadderbarn fra den domunikanske republikk.

-Har ordnet div. kronerullinger mot blandt annet delfinslaktingen i Japan.

-Er medlem og betaler en viss sum i mnd til dyrevernsaliansen.

Også donnerer jeg litt her og litt der på div. andre ting som kreftforeningen, leger uten grenser ol:)

Annonse

jeg er aktivt medlem i MENTAL HELSE og RØDE KORS!

kunne blitt nestleder i mental helse her lokalt, men det ble noe kluss med papirene :(

kan jo benytte anledningen til å reklamere litt for mental helse også!!

for det er desverre alt for mange som sliter psykisk. og de som sliter som værst får ikke alltid hjelp!

http://mentalhelse.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...