lilleღpersille Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Hvor lang tid tok det fra deres krabater begynte å krabbe fra de begynte å sette seg i krabbestilling? Guttene mine åler ikke ennå, den ene litt kanskje. Men setter seg ofte opp i krabbestilling. Lurer på om det kan ta lang tid før de skjønner at de kan bevege seg fremover? Hva er deres erfaringer? (har dårlig hukommelse så husker ikke fra eldstemann...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Med eldste tok det 1 måned ca=)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Tror dette er veldig individuelt jeg.. Min kom opp i krabbestilling da han var ca 7 mnd, men han krabber ikke ennå! Og nå er han 9,5 mnd. Altså, han gjør krabbebevegelser med armer og ben, men han løfter ikke magen opp fra bakken. Jeg mistenker at han har funnet seg en teknikk som passer han. Han setter seg opp, reiser seg opp og går langs bordet, men krabbe det gjør han altså ikke! :-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Her har jenta mi vært oppe i krabbestilling noen uker men fremdeles ikke skjønt hvordan hun kommer seg fremover. Hun klarer å få bena fremover men ikke armene. He he Så kan nok ta litt tid ja,men det Er helt greit. Hun er akkurat blitt 6 Mnd gammel så hun har god tid:)
*LillaMeg* Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Her så tok det litt over en mnd fra han var i krabbeposisjon til han krabba, men han hadde da ålt seg i mange mnd, og har derfor ikke hatt hastverk med denne krabbingen.
lilleღpersille Skrevet 8. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2011 Ok, takk dere:) Må bare være tålmodig skjønner jeg;)
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Minsten min gynget i 6 uker før han fant ut av det, 7.5 mnd gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå