Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Nå for tiden er det Stratos (som må ha ligget i kjøleskapet/fryseren en stund) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 DAIM sjokolade.. Herregud.. For godt men bikinisesongen er ikke altfor langt unna, så prøver å skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er også helt på Stratos for tiden;) Ellers går stort sett alt av sjokolade ned på høykant her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 TWIX!! Søren, nå må jeg på butikken.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 New Energy! NAM! Også Toppris og After Eight. Klarer ikke å motstå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Tror jeg må være så kjedelig å si melkesjokolade jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Sorry, klarer bare ikke kun å nevne en favoritt, men favoritter: Stratos, melkeskjokolade, smil, center og daim.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg elsker helt vanlig, rein melkesjokolade!! Mmmm!! Så UTROLIG godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Har mange favoritter jeg Hobby, freia påskeegg, lion, new energy +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Stratos!! Namnam, den er nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå